ورزش و تندرستی

فرصت‌سوزی ایرانی‌ها در اردوهای پیش فصل

تیم های پرطرفدار و سرشناس ایرانی با اینکه می توانستند با انجام بازی های دوستانه کسب درآمد کنند اما امسال برای این قسمت از فصل برنامه ریزی نکردند.

به گزارش ترندونی، تیم های اروپایی اردوهای پیش فصل را در کشورهای مختلف جهان برگزار کرده اند. بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید در آمریکا، پاری سن ژرمن در ژاپن، تاتنهام در کره جنوبی، منچستریونایتد در اندونزی و غیره اردو زدند.

با توجه به سیاست اقتصادی تیم های بزرگ دنیا، اردوهایی را به کشورهایی می برند که طرفداران بیشتری در این کشورها دارند و یا برای تقویت هواداران خود به این کشورها سفر می کنند تا از طریق فروش بلیت، تبلیغات، سازماندهی، درآمد هنگفتی کسب کنند. مسابقات دوستانه و فروش لباس.

از سوی دیگر، این تیم ها بازی های پیش فصل و پیش فصل خود را با تیم هایی انجام می دهند که هواداران واقعاً دوست دارند آن ها را ببینند. بارسلونا و رئال مادرید، منچسترسیتی و بایرن مونیخ، چلسی و آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول، بارسلونا و یوونتوس در روزهای اخیر بازی های دوستانه ای را مقابل یکدیگر برگزار کرده اند، به همین دلیل شرکت ها و شبکه های تلویزیونی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این دیدار داشتند.

ایرانی ها از فرصت ها در اردوهای پیش فصل استفاده می کنند

تمام مبالغ هنگفتی که از تبلیغات محیطی و تلویزیونی این مسابقات دریافت می شد به خزانه این تیم های سرشناس و از طرفی در این مسابقات که معمولاً باعث ایجاد هیجان و حساسیت زیادی در بین هواداران، مربیان، بازیکنان می شود، رفت. و هواداران بهتر رفتار می کنند. با هم رفتار می کنند.

این مدل درآمدزایی در ایران کاملا نادیده گرفته شده است. تیم های ایرانی معمولا اردوهای تدارکاتی خود را در سالن ها و بازی های نابینا پشت درهای بسته برگزار می کنند تا تماشاگر نداشته باشد، بنابراین پوشش تلویزیونی و اینترنتی صفر و سپس درآمدزایی از طریق تلویزیون و تبلیغات ارگانیک این مسابقات است.

در سال های اخیر استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند، هرگز میزبانی چنین بازی دوستانه ای برای آماده سازی تیم ها و درآمدزایی نداشته اند.

حتی این تیم‌ها می‌توانستند در کشورهایی که تعداد زیادی مهاجر ایرانی دارند، دیدارهای تدارکاتی برگزار کنند. آلمان، سوئد، آمریکا، کانادا و غیره. از جمله مکان‌هایی است که ایرانی‌ها به آن توجه زیادی دارند و میزبانی از دیدار تیم‌های پرطرفدار مقابل حریف خارجی نیز می‌تواند با درآمدزایی در فروش و فروش بلیت همراه باشد. تبلیغی که متأسفانه چندان به این سوال مربوط نمی شود.در نظر گرفته نمی شود!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا