عمومی

غرش یوز‌های ایران مقابل آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

تیم والیبال مردان ایران در مرحله هفتم رقابت های لیگ ملت ها (چهارشنبه ، 10 خرداد) ساعت 20:30. او مقابل آمریکا بازی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 0 از سد این حریف سرسخت عبور کند.

مقامات ارشد ایران در مقابل ایالات متحده صف آرایی کرده اند که در شش مسابقه گذشته 4 پیروزی کسب کرده است. تیم ایران در دیدارهای اول و دوم مقابل ژاپن و روسیه شکست خورد اما در دیدارهای سوم تا ششم از هلند ، کانادا ، ایتالیا و بلغارستان پیروز شد.

تیم ملی ایالات متحده در این مسابقات تنها سه پیروزی کسب کرده است. آنها مقابل کانادا ، آرژانتین و استرالیا به پیروزی رسیدند و به برزیل ، روسیه و لهستان باختند.

تیم ملی والیبال ایران که شامل سعید معروف ، سید محمد موسوی ، میلاد عبادی پور ، میثم صالحی ، مسعود غلامی ، صابر کاظمی ، آرمان صالحی (لیبرو) است ، با تیم ملی آمریکا روبرو شد.

ست اول: ایران ، 25-19 ، آمریکا

تیم والیبال ایران بازی را خیلی خوب شروع کرد و موفق شد 5-1 جلوتر از حریف فوران کند.

صابر کاظمی با همراهی تشویق آلکن در آغاز این ست از سرویس مستقیم توانست دو امتیاز کسب کند.

تیم ملی ایالات متحده در سرویس و دفاع به عملکرد خوبی ادامه داد و موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند و هر دو تیم را هر کدام 6 امتیاز افزایش دهد.

در میانه بازی ایران بزرگسالان شما تیم برتر بود و آنها با نتیجه 14-11 تیم آمریکا را شکست دادند.

دفاع میثامو صالحی با 17 امتیاز به نفع ایران باعث شد تا آلکنو این بازیکن را تحت فشار قرار دهد تا 17-12 به سود ایران گل بزند.

در نتایج 18 تا 12 ، یک رالی خوب بین دو تیم به نفع ایران شکل گرفت که از طرف ایران با جای خالی سعیدو معروف ثبت شد. مربی والیبال روسی ایران با کسب این امتیاز ، با لبخند از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد.

در پایان این ست تیم ملی والیبال ایران عملکرد بهتری نسبت به آمریکا داشت و موفق شد ست را با نتیجه 25 بر 19 به سود خود تمام کند.

ست دوم: ایران 25-23 آمریکا

در آغاز ست دوم ، تیم ملی والیبال ایران بازی را همانند ست قبلی آغاز کرد و با نتیجه 6 بر 3 از آمریکا پیشی گرفت.

بازیکنان آمریکایی ناامید نشدند و در آغاز ست دوم توانستند به بازی برگردند و 8 گل بزنند.

خدمات صابر کاظمی در این مجموعه ، پذیرش تیم ملی آمریکا را با مشکل روبرو کرد که نتیجه آن افزایش 13 برابری امتیاز تیم بود.

در اواسط ست دوم این مسابقات ، تیم ملی والیبال ایران بهترین بازیکنان زمین بودند و توانستند 16-14 مقابل ایالات متحده پیش بیفتند.

18 امتیاز به سود ایران رالی هر دو تیم را تشکیل داد که در حمله ایران به میثم صالح ثبت شد. بعد از این مرحله ، مربی آمریکایی برای تیمش استراحت کرد.

در نتیجه 19-15 به نفع ایران ، دوباره سرمربی آمریکایی استراحت کرد تا فاصله تیمش با ایران بیشتر نشود.

در پایان ست دوم این مسابقات ، ایران بزرگسال شما تیم برتر تیم بود و آنها توانستند 25-23 برابر ایالات متحده آمریکا پیروز شوند.

ست سوم: ایران 25-23 آمریکا

ست سوم در زمانی آغاز شد که تیم ملی ایالات متحده فقط به پیروزی فکر می کرد ، زیرا بازنده های این مجموعه بازی را به Highlanders آمریکا واگذار می کنند.

در ابتدای این ست ، هر دو تیم پیشروی کرده و سه امتیاز شدند ، اما دفاع در دور آمریکا نتیجه خوبی نداشت و ایران 5 بر 3 حریف خود را شکست داد.

صابر کاظمی نیز در این مجموعه خدمات بسیار خوبی ارائه داد و امور تیم ملی آمریکا را پیچیده کرد ، این بازیکن با امتیاز 7 به سود ایران از سرویس امتیاز مستقیم گرفت.

9 امتیاز به سود ایران یک رالی زیبا بین دو تیم شکل گرفت که با تلاش تیم ملی ایران از طرف ایران ثبت شد.

در اواسط بازی تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی در سرویس و حمله داشت و در نتیجه از 16 بر 15 تیم آمریکا را پشت سر گذاشت.

استقبال خوب از تیم ملی ایران با پاس های سریع سعید معروف همراه بود که اغلب به امتیازات ایرانی تبدیل می شد.

در پایان این ست میلاد عبادی پور نتوانست به حمله ای برسد تا ایران با نتیجه 22 بر 21 از حریف عقب بماند اما دفاع سید محمدو موسوی ایران را مجبور کرد با نتیجه 24 بر 24 به سود تیم به بازی برگردد. ایران

در پایان ست سوم ، اوج های ایرانی تیم برتر تیم بودند و توانستند 25 بر 23 آمریکا را شکست دهند و در نهایت تیم ملی والیبال ایران را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند.

دکمه بازگشت به بالا