ورزش و تندرستی

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل عربستان پیروز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و عربستان در پنجره مقدماتی جام ملت های آسیا روز شنبه توسط قطر برگزار شد که طی آن تیم پوشش کشورمان با نتیجه 71 بر 64 حریف خود را شکست داد.

به دست آوردن این امتیاز ملی پوشش کشور ما در گروه E پیشتاز است.

ملی پوشش ایران در این مسابقه خوب شروع کرد و توانست از حریف و دو برتری خود بگذرد ربع مورد اول را با فاصله مناسب به پایان برسانید شرط در ربع سوم ، عدم صحت امتیازات توپ .ها به حریف خود فرصت دهید از یکدیگر فاصله بگیرد نزدیکترین این را میسر کن. ملی پوشش کشور ما عملکرد خوبی دارد ربع آنها یک سوم با 49-48 جلوتر از حریف نداشتند.

در ربع چهارم ملی پوش پوشش در آغاز ایران با پرتاب سه امتیازی فاصله خود را با حریف افزایش داد و با تمرکز بیشتری کار را دنبال کرد و شش امتیاز از حریف پیشی گرفت اما عربستان سعودی که تسلیم نشد ، دوباره مسافت را کم کرد و کار را با دو پرتاب سه امتیازی انجام داد قرعه کشی آنها به 54 متر رسیدند.

تمرکز شاگردان شاهین تابا روی پرتاب به سمت سبد حریف و افزایش فاصله در دقایق پایانی ادامه داشت. سرانجام آنها عربستان را با نتیجه 71 بر 64 شکست دادند.

مسابقات با اولین مسابقه تیم بسکتبال ایران در عربستان سعودی در پنجره دوم اختیاری جام آسیا بود. شاگردان مهران شاهین طبا روز دوشنبه در این پنجره مسابقه دوم را با سوریه برگزار می کنند.

در مارس سال گذشته در تهران و در سالن بسکتبال آزادی مهران شاهین تابا ، دانش آموزان دو مسابقه اول مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را انجام دادند که طی آن 94:48 سوریه را بردند و 95:52 قطر را شکست دادند. آنها تمام کردند.

دکمه بازگشت به بالا