ورزش و تندرستی

به وزیر و دولت تبریک می‌گویم/ یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه دادند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان نوزدهمین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی ، یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان سوپرجام ایران بودند که در پایان با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. عیسی آل کثیر (61) در پرسپولیس گلزنی کرد.

رسول خطیبی بعد از مسابقه سوپرجام گفت: “بازی تمام شد ، اما من به کسانی که طی چند روز گذشته توجه ما را جلب کرده و با انواع خرابکاری ها به آرامش رسیده اند ، تبریک می گویم.”

وی افزود: من به دولت و وزارت ورزش تبریک می گویم که در آخرین روزهای کاری تیمشان یک جام دیگر به آنها اهدا کردند. این جام آقایان است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: “ما جریمه را پرداخت خواهیم کرد. گناه خصوصی بودن و گناه شهر بودن. همه چیز از نحوه نگهداری ، ارزش گذاری و … مشخص بود. نمونه ای از این موارد در مرحله گلزنی تیم حریف ظاهر شد و سر و صدا و اقبال سکوها هوادارانی بودند که به عنوان برگزارکننده به ورزشگاه وارد می شدند.

خطیبی یادآور شد: من نمی خواهم به کسب این جام در پرسپولیس شک کنم و با این باشگاه کاری ندارم زیرا اکنون هرچه می گویم توجیه شده است و همه چیز در آینده روشن و واضح است.

دکمه بازگشت به بالا