اقتصادی

عرضه ۲۵ هزار خودرو در عید فطر

یکی از مباحثی که در جلسه امروز کمیته خودرو مورد بحث قرار گرفت ، تهیه 25 هزار دستگاه خودرو از همان نوع همزمان با عید سعید فطر بود که براساس آن رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت در مورد قوانین فروش این تعداد خودرو به عید سعید فطر توضیح داد. سال ها. وی بر لزوم مصرف کنندگان واقعی و رفع تقاضای کاذب تأکید کرد. این می تواند بر قیمت خودرو در بازار تأثیر بگذارد و گمانه زنی های موجود در بازی را کاهش دهد.

به گزارش ترندونی ، حسین مدرس خیابانی در جلسه امروز (جمعه) کمیته خودرو برای بررسی میزان فروش خودرو در ایام عید سعید فطر ، در راستای سیاست اعلام شده از سوی رئیس جمهور به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، گفت: وزارت معادن و تجارت برنامه هایی منسجم برای بازسازی بازار خودرو ایجاد کرده است ، با تمرکز بر افزایش تولید برای برآورد مطلوب تقاضای بازار ، بلکه مجموعه ای از استراتژی های تعریف شده را نیز در اختیار دارد. برای رسیدگی به این موضوع کافی خواهد بود.شکل های فروش و تحویل نیز پایه ای برای عرضه مستقیم محصولات به مصرف کنندگان واقعی و از بین بردن تقاضای نادرست از بازار خودرو هستند.

رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: براساس سیاست و هماهنگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تولیدکنندگان خودرو ، 25 هزار دستگاه خودرو بطور اختصاصی فروخته شده است که از این تعداد 15000 فروند از گروه صنعتی ایران خودرو و 10 هزار نفر متعلق به آن بودند. گروه خودروسازی سایپا. ، در ایام عید سعید فطر برگزار می شود. وی اظهار داشت: در این دوره از فروشندگان خودروسازان شرایط سختی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شده است که براساس آن ، ثبت نام کنندگان بدون شرایط ویژه نباید در 36 ماه گذشته هیچ خودرویی نخرند و دارای پلاک فعال به نام خود باشند.

وی با تأکید بر سیاست وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای حذف وام گیرندگان از بازار خودرو و توجه ویژه به فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی ، تصریح کرد: ثبت نام و به روز رسانی اطلاعات از یکشنبه 25 خرداد به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. سرانجام ، ثبت نام نهایی در وب سایت تولید کنندگان خودرو یک هفته طول می کشد و شرایط سخت تحویل تعیین می شود تا خودرو فقط به مصرف کنندگان واقعی فروخته شود.

خریداران خودرو دیگر حق فروش وکالت را ندارند

این معلم خیابانی با بیان اینکه روند قرعه کشی توسط سازندگان خودرو با مشارکت تنظیم کننده ها انجام می شود و اسامی افراد برگزیده در این فرآیند به طور رسمی اعلام می شود ، گفت: معلم خیابان گفت: خودروی فروخته شده نیز آرام نیست. اما اگر در هر مرحله از فروش پول به پایان برسد ، خودرو تحویل داده شود و حتی هر دوره پس از تحویل خودرو ، خریدار پیدا می شود که از قوانین تعریف شده منحرف شده و علاوه بر نقاط خودرو ، تخلفات سیستم های ردیابی را تشخیص می دهد. او برداشته می شود ، ماشین وی مصادره می شود و طبق قانون رسیدگی می شود.

وی افزود: هیچ محدودیتی مبتنی بر قوانین در ثبت نام وجود ندارد و مردم نباید نگران باشند زیرا مهلت یک هفته است و می توانند تا مهلت مقرر برای ثبت نام اقدام کنند اما اولویت یا تأخیر در ثبت نام تاثیری در روند قرعه کشی نخواهد داشت. این بدان معناست که تحویل خودرو براساس تصادفی بودن و سایر معیارهای تعیین شده توسط کمیته خودرو خواهد بود.

در این بازی 7 محصول سایپا و 4 محصول ایران خودرو قرار خواهد گرفت

این معلم خیابانی اعلام کرد: هفت محصول سایپا و چهار محصول ایرانی خودرویی به فروش می رسد و محصولات خود را با قیمت ثابت به فروش می رسانند؛ در عین حال ، این سند بر روی وام کارخانه باقی خواهد ماند و در عین حال فروش وکالت خودرو متوقف می شود که باید با دادگاه ها ، دادستانی کل و سازمان ثبت اسناد به توافق برسند. در عین حال ، هر ماشین صفر کیلومتر که در طی مراحل فروش به مشتری تحویل داده می شود باید در مدت سه ماه به ماشین های فروشنده دسترسی داشته باشد تا از این گارانتی بهره مند شود. در غیر این صورت ، این خودرو پشته محسوب می شود و اقدامات قانونی علیه آن انجام می شود. در مراحل بعدی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ممکن است اولویت های تحویل خودرو را در نظر بگیرد.

حلقه های کنترل با قدرت کار می کنند

رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت تأکید کرد: علاوه بر قوانین فروش ، که در زمان ثبت نام در وب سایت تولید کننده خودرو به روشنی مشخص شده است ، متقاضی باید در هر مرحله معیارهای فروش را در سیستم اعلام کند ؛ وی گفت: به موازات فروش ، حلقه های نظارت و کنترل بازار همچنان به طور مداوم و با نیروی بیشتر به کار خود ادامه می دهند و از تخلفات جلوگیری می کنند ، بنابراین پارکینگ ها کنترل می شوند و متخلفان تحت نظارت رگولاتورها قرار می گیرند. علاوه بر این ، با هماهنگی پلیس راهور ناجا ، صفر کیلومتر وسایل نقلیه متعلق به خودروسازان حق خروج از کارخانه بدون پلاک خودرو را ندارند و در عین حال از ترافیک بدون پلاک در جاده های شهری و محورهای حومه جلوگیری می کنند.

علاوه بر این ، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده در نامه‌ای به معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همکاری شهرداری خواستار بارگیری خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک با استناد به تأکید رئیس جمهور و تصمیم اخیراً اعلام شده از ستاد بازار کشور برای ساماندهی بازار خودرو شد. بود.

براساس این نامه ، پارکینگ وسایل نقلیه صفر کیلومتر در پارکینگ های سطح شهر ممنوع است و صاحبان پارکینگ موظف هستند ظرف یک هفته پارکینگ ها را از وسایل نقلیه صفر کیلومتر تخلیه کنند. برای افزایش قیمت ها و اخلال در نظم و تراز بازار ، باید خودروهایی که در پارکینگ های اتومبیل پارک شده اند نیز سود بکشند و سود گران و غیرقانونی بفروشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا