ورزش و تندرستی

عبادی: ملاک دعوت کمانداران به تیم ملی رکوردهای مسابقه انتخابی است

سرمربی تیم ملی گفت: برای کسب نتایج خوب در بازی های آسیایی تنها کماندارانی که بالاترین رکورد را در انتخابی کسب کردند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ترندونی، اظهار کرد: مسابقات چندگانه تیم ملی از آنجایی که این آخرین فرصت برای حضور ورزشکاران در تیم ملی بود و فرصتی برای برگزاری سایر مسابقات انتخابی وجود ندارد، سعی کردیم تا با دعوت از نفرات به تیم ملی دعوت کنیم. بالاترین رکورد در مسابقات.”

وی گفت: یکی از اهداف اصلی ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی چین است و به همین منظور برنامه های خود را از چند ماه قبل با اولین مرحله مقدماتی برای تشکیل تیم ملی آغاز کردیم. بهترین مردم. ” در انتخابی دوم سعی کردیم یک یا دو کماندار به تیم ملی اضافه کنیم، در حال حاضر 16 نفر در رده بانوان و آقایان به تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد پس از مسابقات انتخابی 6 نفر در هر انتخابی حضور داشتند. آنها در کمپ می مانند و در نهایت هشت نفر به جام ملت های آسیا که اسفندماه در تایلند برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی افزود: در دومین دوره انتخابی تیم ملی رکوردهای خوبی رد و بدل شد که نشان از آمادگی خوب تیراندازان دارد البته برنامه ریزی ویژه ای برای ارتقای رکورد تیراندازان به بازی های آسیایی امسال داریم. ” یک تیم را طبق رکورد نزدیک به هم سازماندهی کنید تا در مسابقه شرکت کنید.

عبادی در پاسخ به این سوال که چرا کمانداران قدیمی و با تجربه به اردوی تیم ملی دعوت نشدند، گفت: طبق سیاست فدرال، هر کمانداری که بتواند بالاترین رکورد را در انتخابی ثبت کند به تیم ملی دعوت می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که با انتخاب بهترین کمانداران و بازگشت به جایگاه های قبلی نتایج خوبی در رقابت های آینده به ویژه بازی های آسیایی چین کسب کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا