ورزش و تندرستی

تلاش فوتبالیست های ناشنوا برای کسب قهرمانی در انتخابی المپیک

به گزارش شفافو ، مهران تیشگران درباره وضعیت تیم فوتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک اظهار داشت: برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک سال گذشته ، 4 مرحله فشرده اردو وجود داشت ، این تمرینات یکی است تیم تمرینات را جبران کرد و اکنون بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

وی گفت: پنجمین دوره اردوی آمادگی فوتبالیست های ناشنوا قرار بود در تاریخ 25 فروردین در تهران برگزار شود اما به دلیل تشدید بیماری عروق کرونا ویروس قلب و اعلام محدودیت های جدید توسط مبارزه با تاجگذاری ملی اردوگاه لغو شد. ستاد وزارت ورزش. البته ما برای شروع اردوی تیم فوتبال در اوایل ماه مه به دنبال مجوز از ستاد هستیم.

تیشگران در پاسخ به این سال که چقدر امیدوار به کسب عنوان المپیک است ، افزود: با توجه به اینکه سهمیه مذکور بین 3 تیم برتر آسیا در این رقابت ها توزیع می شود ، تلاش می کنیم سهمیه را کسب کرده و قهرمان شویم. در حالی که کره ، تایلند ، عراق و ازبکستان تیم های شناخته شده فوتبال ناشنوایان هستند ، اما ما برای رقابت های قهرمانی رقابت سختی خواهیم داشت.

وی پس از انتخابی فوتبال المپیک ، اعلام کرد که 8 تیم از کره جنوبی ، افغانستان ، عراق ، مالزی ، قزاقستان ، ازبکستان ، تایلند و ایران در تاریخ 11 تا 21 ژوئن در کیش شرکت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا