سلامت و دانش

طرح شهید قاسم سلیمانی در استان مرکزی کلید خورد

ترندونی / مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح ژنرال شهیدو قاسمو سلیمانی برای شروع کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان آغاز شده بود.

سردار محسن کریمی در هفتاد و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با بیان اینکه تمرکز بر و اجرای دستورات این ستاد در حقیقت نمونه ای از تقوا است ، گفت: “امروز باید باور داشته باشیم که تلاش می کنیم اقدامات ملی را برای شکست دشمن انجام دهیم.” ما هستیم ، و مردم و جامعه توافق دارند که اقدامات م isثر لازم است.

وی افزود: علاوه بر تمام اقدامات ، طرح جدید ژنرال قاسمو سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت و وی امروز رسما کار خود را در مسجد ولایاتو در استان مرکزی آغاز کرد. تعطیلات دو هفته آینده می تواند تحت این طرح م effectiveثر باشد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه چهار تا شش ماه یا حتی بیشتر ادامه دارد ، افزود: “برنامه ریزی شده است که خانواده های منطقه بتوانند از خود در برابر ویروس محافظت کنند ، و حتی در صورت ادامه شیوع ، زندگی همسایگی با تاج. اعتقاد بر این است که بیش از هر زمان دیگری ، ما در کنار مردم بوده ایم ، در کنار مردم خواهیم بود و خدمات را به مناطق منتقل خواهیم کرد تا مراکز درمانی از راه دورتر و به بیماران خاص اختصاص یابد.

کریمی گفت: “بر اساس تجربیات گذشته ، ما سعی کرده ایم در زمینه کنترل بیماری در محله عمل کنیم و روحانیون فرمانده این اقدامات در محله هستند.”

وی با بیان اینکه رئیس اجرایی همه ما را به سمت تصمیمات ستاد ملی سوق داده است ، افزود: اگر مسائل مذهبی تشدید شود و ما خدا را ناظر بدانیم ، برخی از مشکلات حل می شود. در عین حال ، کسانی که رعایت نمی کنند باید اعمال شوند.

کریمی خواستار نظارت ، پایش و پشتیبانی پروژه شد و گفت کمیته ای برای نظارت ، آموزش ، نظارت و نظارت بر عملیات نیز برای انجام امور پروژه تشکیل شده است. بسیج مسئول کار فنی با علوم پزشکی و کارهای عملیاتی و همچنین روند کار و اقدامات در مناطق خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در این طرح دو نوع قرنطینه در نظر گرفته شده است گفت: افراد و افراد دارای بیماری های بزرگ و خطرناک نیز باید قرنطینه شوند و باید به بیماران هر فرصتی داده شود. همچنین استفاده می شود و این طرح بیماران بالقوه را کنترل می کند تا زنجیره انتقال را بشکنند.

وی خواستار حذف مساجد از تعطیلات شد و اظهار داشت: به دلیل مراقبت صحیح از کانکس ها اجازه برگزاری مراسم در مساجد را نمی دهیم اما مساجد برای اجرای این طرح باید فعال باشند.

کریمی در مورد محدودیت هایی که از اول دسامبر اعمال می شود ، تصریح کرد: برای اعمال محدودیت ها ، مسئولان باید ابتدا تحت محدودیت هایی قرار بگیرند ، زیرا در بسیاری از موارد محدودیت ها را دور می زنند و در نتیجه از 21 تا 4 صبح تردد خودرو انجام می شود. فرمانداران تصمیم گیرنده هستند و این محدودیت ها ملی است ، بنابراین جامعه باید کار توضیحی و عملیات روانی را در نظر بگیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا