اقتصادی

شیشه خودرو جدیدی در راه است

Fuyao، یک شرکت چینی تولید شیشه خودرو، اخیراً از توسعه شیشه ای (شیشه جلو) برای خودروها خبر داده است که بسیار هوشمند و پیشرفته و مجهز به عایق حرارتی است.

به گزارش ترندونی و به نقل از چینادیلیبه لطف فناوری استفاده شده توسط Fuyao، یک شرکت چینی مستقر در فوژو، در استان فوجیان، شیشه خودرو دیگر تنها برای دور نگه داشتن باد و باران از خودرو نیست، بلکه می تواند به عنوان یک صفحه نمایش هوشمند استفاده شود. این شیشه هوشمند از تعدادی مواد فوتوالکتریک جدید، حسگرها و دستگاه های الکترونیکی استفاده می کند.

شیشه ماشین جدید میاد

در طول سه دهه گذشته، فویائو توانایی خود را برای تولید شیشه های نوآورانه و پیشرفته خودرو اختصاص داده است. این شرکت 4 درصد از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه می کند و 9 بستر ملی تحقیق و توسعه از جمله یک مرکز دانشگاهی ایجاد کرده است. در خارج از کشور، این شرکت شش مرکز تحقیق و توسعه برای هماهنگ کردن منابع جهانی صنعت شیشه ایجاد کرده است.

شیشه ماشین جدید میاد

این شرکت با تجربه در نوآوری، شیشه پنجره ماگلو را برای قطارهای پرسرعت نیز توسعه داده است. این قطار که برای رسیدن به حداکثر سرعت 600 کیلومتر در ساعت طراحی شده است، در حال حاضر سریع ترین وسیله نقلیه تجاری زمینی در جهان است.

شیشه ماشین جدید میاد

فویائو با تنظیم ساختار داخلی مواد، شیشه ای برای قطار ساخت که نه تنها وزن کمتری دارد، بلکه به مسافران این امکان را می دهد که برای تنظیم نور، پنجره را لمس کنند.

همزمان با توسعه سریع فناوری دیجیتال در چین، این شرکت پروژه تولید هوشمند دیگری را در سال گذشته راه اندازی کرد. به گفته این شرکت، از هر سه خودروی تولید شده در سراسر جهان، یکی از شیشه فویائو استفاده می کند.

شیشه ماشین جدید میاد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا