اقتصادی

افتتاح خط تولید جدید ۴ قطعه خودرو

خط تولید جدید چهار خودرو عصر امروز با حضور مدیر عامل ایران و اعضای هیئت مدیره انجمن قطعات همگن ، تولیدکنندگان و نیروهای محرک افتتاح شد.

به گزارش ترندونی ، دو قسمت: “تقویت عرضی درب کناری” و “براکت اکسل” مربوط به محصول ایرانی و محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو (TARA) است که در تولید این محصول ملی و این مورد استفاده خواهد شد بعد از ظهر (شنبه) در حضور مدیرکل. یک خط تولید به روی اعضای هیئت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو و انجمن تولیدکنندگان و رانندگان قطعات همگن افتتاح شد. این شرکت همچنین دو بخش راه اندازی کرد: مجموعه هدگیر دنا و خط تولید Embas.

همزمان با بازدید مدیر کل ایران خودرو از تعدادی کارخانه قطعه سازی ، شش نیروگاه همگن و اعضای انجمن صنایع قطعه سازی در خطوط تولید قطعات جدید به بهره برداری رسید.

مهدی مطلب زاده ، نایب رئیس انجمن صنایع همگن انتقال نیرو و قطعه سازان نیز در مراسم افتتاح این خطوط تولید گزارش پیشرفت پروژه فرمان الکتریکی تارا را ارائه داد.

به گفته وی ، خطوط افتتاح شده امروز برای تولید برخی از قطعات جدید ماشین تارا مانند یک خط برجسته آلومینیومی است که جایگزین ورق های آلومینیوم می شود.

تولید تاراس در حال افزایش ظرفیت فراتر از ایران خودرو است

فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو که از این شرکت بازدید و خط تولید قطعات جدیدی را افتتاح کرد ، اظهار داشت: استان البرز یکی از استان های صنعتی کشور است و قسمت عمده ای از زنجیره تامین قطعات خودرو ایران در آن استان است.

به گفته وی ، بازدید و افتتاح خط تولید امروز عمدتا مربوط به خودروی تارا بود که در این قسمت علاوه بر رسیدن به مرحله تولید ، ظرفیت بیشتری از آنچه برای تولید تارا در سال 1400 برنامه ریزی کرده بودیم ایجاد کرد.

10 کیلوگرم و 30٪ کاهش قیمت قطعات تارا با حفاظت حرارتی تولید شده

وی افزود: شرکت Mobar Azarmotor نیز به بخش حفاظت حرارتی وارد شده است و محصولات آن 10 کیلوگرم از وزن ماشین Tara می کاهد. بنابراین ، محصولات تأثیر بسیار مثبتی در برنامه ریزی برای کاهش مصرف سوخت خواهند داشت. علاوه بر کاهش وزن اتومبیل ، حفاظت حرارتی تولید شده باعث کاهش 30 درصدی قطعه می شود ، به همین دلیل است که فقط در این قسمت هزینه سالانه حدود شش میلیارد تومان را کاهش می دهیم که این رقم قابل توجهی است.

این خبر کامل است …

دکمه بازگشت به بالا