اقتصادی

تشکیل کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان در شش محور

در یک نشست مشترک انجمن های دو بخشی کشور ، مقرر شد کمیته های مشترک در شش محور تشکیل شود. این باعث افزایش ظرفیت انجمن های تولیدی قطعات برای رفع چالش ها و مشکلات صنعت تولید قطعات کشور می شود.

به گزارش ترندونی ، سمپوزیوم اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع قطعات همگن و اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و مصالح خودروسازی ایران در این هفته (یکشنبه بعدازظهر) در هتل ارم برگزار شد.

آرش محبی نژاد – دبیر انجمن قطعات و انگیزه همگن – در گفت و گو با ترندونی گفت: این سمپوزیوم که برای حل و حل مشکلات صنعت قطعات کشور برگزار شد ، در مصاحبه با ترندونی گفت: این سمپوزیوم مشترک در شش حوزه اصلی برگزار شد. وی اظهار کرد: در این جلسه کمیته های مشترک برای همکاری متقابل با محورهای عرضه ارز خارجی ، قطعات یدکی و کمبود نقدینگی خودرو ، قیمت گذاری و عرضه مواد اولیه ، داخلی سازی قطعات و بازار قطعات یدکی تشکیل شده است.

وی افزود: از نظر مواضع مشترک ، حداکثر وحدت در صنعت تولید قطعات و راه های ارتقاء صنعت تولید قطعات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات رد و بدل شد و منجر به امضای تفاهم نامه های اولیه در این زمینه شد.

دبیر انجمن تولید قطعات همگن ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک و اجماع در زمینه تولید قطعات در کشور برای ارتقاء و حداکثر حداکثر وحدت این صنعت ادامه یابد و نتیجه آن به امضای تفاهم نامه های مشترک بین انجمن های تولید قطعات باشد. استفاده می شود برای حل چالش ها و بحران های مختلف تولید کنندگان و صنعت قطعات کشور.

محبی نژاد با تأکید بر اینکه افزایش ظرفیت و ارائه راهکارها و توضیح روش های مناسب برای انجمن های تولید قطعات کشور می تواند گامی مؤثر و قوی در حل مشکلات تولید قطعات کشور باشد ، اظهار داشت: مقامات به عنوان یک ابزار مشاوره ، می توانند به سازندگان قطعات کمک کنند تا اهداف خود را بهتر برآورده کنند و بتوانند طرحی را برای هماهنگی آتی تولید قطعات در کشور تعریف و تدوین کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا