جامعه و خانواده

سفر به ۷شهر قرمز شمالی، ممنوع/ محدودیت تردد شبانه همچنان پابرجاست

راهور ناجا ، معاون امور اجتماعی و فرهنگ ترافیک وزیر کشور ، ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی را اعلام کرده است.

مصاحبه با سرهنگ ترندونی عین الله جهانی وی در مورد شرایط و ضوابط فعلی سفر در کشور گفت: پلیس از ابتدای دسامبر سال جاری محدودیت های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا را مطلع کرده است و بر اساس این طرح ، خروج خودروهای شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی گفت: خوشبختانه با تغییر وضعیت شهرها ، بسیاری از شهرهای کشور از وضعیت قرمز و نارنجی دور شده و خود را در شرایط زرد و آبی قرار داده اند ، اما شهرها همچنان تحت محدودیت هستند. رنگ های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و پلیس اجازه نمی دهد شماره های ایالتی محلی به شهرهای قرمز و نارنجی وارد شوند و ماشین های محلی را همانطور که تأیید شده است خارج کنند.

طبق گفته وزارت بهداشت ، جهانی گفت: در هفت شهر ساری ، آملی ، فریدونکنار ، قائمشهر و نکوس در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان وضعیت قرمز است. این مورد خواهد بود

راهور ناجا معاون امور اجتماعی و فرهنگ ترافیک وزیر امور خارجه ادامه داد: علاوه بر این 30 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و محدودیت های ورود و خروج نیز برای این استان ها اعمال می شود.

جهانی اظهار داشت که طبق آخرین آگهی ، ترافیک بین شهرهای زرد زرد ، زرد آبی و زرد آبی نیازی به مجوز تردد ندارد ، اما ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی تحت شرایط مشخص هنوز محدودیت هایی دارد. ، وجود دارد.

راهور ناجا ، معاون امور اجتماعی و فرهنگ ترافیک وزیر کشور نیز میزان جریمه ها را به شرح زیر اعلام کرد: میزان جریمه ها برای شهرهای تومنی با وضعیت قرمز یک میلیون و برای شهرهای تومنی با نارنجی نیم میلیون است.

جهانی درباره محدودیت های ترافیکی در شب نیز گفت: ممنوعیت ترافیک شبانه از ساعت 9 شب تا 4 صبح در تمام شهرهای قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی ادامه خواهد داشت و وسایل نقلیه بدون مجوز در حین ممنوعیت تردد مجازات می شوند.

وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به وضعیت کرونا و هشدار به مسئولان ، سفرهای غیرضروری خود را ادامه دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا