سد کمندان امسال آبگیری می‌شود

سد کمندان امسال آبگیری می‌شود

ترندونی / لرستان سخنگوی ساکنان دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد کمندان امسال آب گرفتگی می شود.

وی در گفت وگو با ترندونی حسین گودرزی اظهار داشت: در دو شهر هشت اثر افتاده بزرگ داشتیم که به طور کلی شناخته شدند و نمادی از ناکارآمدی بودند.

وی افزود: “یکی از آنها فاز 4 سیمان دورود است که 10 درصد پیشرفت کرده است که با اقدامات بعدی تا ژوئن تأیید شد و تا پایان دولت پیشرفت به 30 درصد خواهد رسید. فعالیت ها ‘.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: طرح دیگر بیمارستان جایگزینی دورود بود که به آنجا منتقل شده و کار آغاز شده بود و مرحله اول آن در حال انجام بود.

گودرزی افزود: پروژه دیگر نوار دورود است كه پس از 10 سال مسافت 12 كیلومتر 45 درصد را طی كرد كه به ماده 56 منتقل شد و مبلغ 30 میلیارد تومان نیز گرفته و آغاز شد.

وی گفت: “فولاد ازنا” یکی دیگر از پروژه هایی است که طی بازدید اخیر رئیس دادگستری تصویب شده است ، که طی دو یا سه ماه آینده منصوب می شود و با راه اندازی پروژه 1500 تا 2000 شغل ایجاد می شود. “

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه داد: سد کمندان از سال 1983 آغاز به کار کرد و امسال آب برداشت می شود. جابجایی روستای کمندان نیز اعتبار داشته و مردم باید از آن حمایت کنند تا مسیر آبگیری رایگان باشد.

گودرزی اظهار داشت: چهار نوار ازنا برای اراک از دیگر طرح های آزمایش شده در ماده 56 بود و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: همه پروژه ها آغاز شده است اما باید تلاش شود تا نتیجه گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا