برون مرزی

ریکانی با مشت به دیوار زد اما کار او به بیمارستان و بخیه نکشید/ منتظر شکست مس نمی‌مانیم

در گفت‌و‌گو با آنا

سرپرست صنعت نفت آبادان گفت: با هدف کسب پیروزی با گل‌گهر بازی می‌کنیم و منتظر شکست مس مقابل سپاهان نمی‌مانیم.

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه عنوان شده بود طالب ریکانی پس از اخراج مقابل ذوب‌آهن با عصبانیت به شیشه رختکن کوبیده و دچار پارگی دست شده که باعث شده راهی بیمارستان شود و ۲۰ بخیه روی پارگی دستش بخورد، اظهار داشت: نه، قضیه را برای آنکه شلوغ کنند بیش از اندازه بزرگ کردند. ریکانی از دست خودش عصبانی بوده که با یک اشتباه کارت قرمز گرفته و وقتی داخل رختکن شده با عصبانیت به دیوار کوبیده و متوجه شیشه نشده، در نتیجه شیشه شکسته و کمی دستش زخم شده، اما به حدی نبوده که نیاز به بیمارستان و بخیه باشد. او دیروز هم در تمرینات حضور داشت و مشکلی برای بازی هفته آخر مقابل گل‌گهر سیرجان ندارد. خونی برای کسی نمانده که خون رختکن را گرفته باشد!

**توجهی به شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس نداریم

وی در مورد اینکه تیم صنعت نفت آبادان هفته آخر نیاز به عملکرد بهتری نسبت به مس کرمان دارد تا در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: در مجموع بازی‌های رفت و برگشت مس کرمان از ما جلو افتاده و باید امتیاز بیشتری از این تیم داشته باشیم تا از لیگ برتر سقوط نکنیم. اینکه مس کرمان با سپاهان بازی دارد و احتمال شکست این تیم زیاد است باعث نمی‌شود تا برابر گل‌گهر سیرجان به دنبال تساوی باشیم و برای برنده شدن به سیرجان خواهیم رفت. توجهی به شکست هفته گذشته گل‌گهر مقابل پرسپولیس نداریم و می‌دانیم همه بازی‌ها سخت هستند. بنابراین برای آنکه مردم آبادان در فصل آینده هم در لیگ برتر بازی‌های صنعت نفت را ببینند با هدف کسب پیروزی با گل‌گهر بازی می‌کنیم و منتظر شکست مس مقابل سپاهان نمی‌مانیم.

**امیدوار به پیروزی سپاهان مقابل مس کرمان هستیم

سرپرست صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: گل‌گهر از تیم های خوب این فصل بوده و امتیاز کامل گرفتن از این تیم خیلی سخت است. تیم ما در هفته‌های اخیر رو به جلو بوده و در کسب امتیاز از رقبا موفق عمل کرده است. تدابیر خوب کادرفنی قطعاً برای بازی این هفته هم کارساز خواهد به شرطی که همه تلاش خود را برای کسب نتیجه بکنیم. تمرینات خوبی برای بازی با گل‌گهر دنبال می‌کنیم و امیدواریم نتیجه خوبی رقم بخورد هرچند نتیجه نامشخص است و در زمین بازی باید برنده شویم. دو هدف را دنبال می‌کنیم، اول اینکه بهترین بازی خود را انجام دهیم تا برنده باشیم که در این صورت احتمال ماندن ما در لیگ برتر خیلی زیاد می‌شود، دوم اینکه اگر برنده نشدیم بازی مساوی شود که در چنین وضعیتی باید امیدوار به پیروزی سپاهان مقابل مس کرمان باشیم تا در لیگ برتر ماندنی شویم.

دکمه بازگشت به بالا