ورزش و تندرستی

روزهای شیرین حامد لک و فنایی!/عکس

دیدار تدارکاتی پرسپولیس با شاگردان مهدی مهدویکی که نهم فروردین ماه سال جاری برگزار شد. و همراه با باخت 3 بر 1 به سرخپوشان اتفاقاتی افتاد که حامد لک علیرغم دریافت یکی از گل های تیمش و عملکرد خوبی که در آن دیدار داشت، در یک مشاجره شفاهی با یکی از آنها از شرکت در تمرین گروهی محروم شد. از اعضای کارکنان او

یحیی گل محمدی در دو فصل اخیر اولین دروازه بان پرسپولیس بود که حدود سه هفته پس از این اتفاق تمرینات گروهی را ترک کرد و به صورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی با کادر فنی سرخپوشان تمرین کرد. دوباره در یک هفته. و او با انگیزه بیشتر از قبل کار می کند.

اما نکته اصلی از زمان حضور حامد لک در پرسپولیس با وجود درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر که سرخپوشان برای آن عنوان قهرمانی را کسب کردند، رابطه او با داوود فنایی مربی دروازه بان های این تیم بوده است. مشکلی که ظاهرا بعد از دیدار تدارکاتی با تیم امید و محرومیت از تمرینات گروهی مشخص شد.

حامد لاک که در یک سال گذشته سکوت کرده و به همه اخبار و شایعات منتشر شده در یک ماه اخیر پاسخی نداده است، حالا در پستی اینستاگرامی به همه این مسائل پاسخ داده و به نوعی ارتباط خود را اعلام کرده است. داوود فنایی.
دروازه بان سرخپوشان پس از انتشار سه عکس با داوود فنایی و نوشته ارزش داشتن یک مرد در این نزدیکی نشان داد که پرسپولیس هیچ مشکلی با این مربی ندارد و زیر نظر او هدایت می شود.

حالا با این شرایط، حامد لک قرار است از بازی مقابل پیکان در لیگ برتر به دروازه سفید بازگردد و یحیی گل محمدی و داوود فنایی انتظار حضور و بازگشت او به تیم را برای تکمیل روند گلزنی اخیر این تیم دارند.

روزهای شیرین حامد لاک و فنایی!  / عکس

بیشتر بخوانید:

علی دایی به چه دلایلی در خانه می ماند؟

فریب عجیب فوتبالیست نیجریه ای سپاهان!

ستاره بسکتبال به قهرمانی استقلال امیدوار است

253251

دکمه بازگشت به بالا