عمومی

دوراهی گل‌محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس

گل محمدی که در دو سال اخیر خواستار حفظ دستیارانش بود، اکنون با درخواست مدیران باشگاه مبنی بر تعویض کادر فنی مواجه است تا در دوراهی ماندن در کادر فعلی یا اضافه شدن دستیاران دیگر باقی بماند. ”

همانطور که روزنامه ترندونی می نویسد اخبار ورزشی وی نوشت: با وجود قرارداد با باشگاه، احتمال تغییر کادر فنی پرسپولیس وجود دارد.

بیست و دومین دوره لیگ برتر در هفته های اخیر در حالی به پایان می رسد که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی از جام های استقلال تهران گذشت و پنج سال پرافتخار سال سفید را تکمیل کرد. پرسپولیس در دو هفته گذشته با خودروهای مشهد و فجر شهید سپاسی دیدار خواهد کرد که برای کسب مقام دوم به تمام امتیازات این دیدار نیاز دارند.

نوسانات نتیجه گیری در پرسپولیس با اختلافاتی در رختکن این تیم همراه بود که درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لک و رامین رضاییان با کادر فنی و به تبع آن مصدومیت تعدادی از آنها، یاه یاه گل محمدی را در بر گرفت. از. تیم های او

سرمربی پرسپولیس پس از آخرین پیروزی استقلال در تهران در گفتگو با خبرنگاران مسئولیت تمامی نتایج را بر عهده گرفت اما مدیران این باشگاه همچنان معتقدند گل محمدی باید تصمیمات مهم تری بگیرد تا پرسپولیس به روزهای اوج برگردد.

اشتباهات دروازه بانان پرسپولیس و مصدومیت های پی در پی احتمال تعویض کادر فنی پرسپولیس را پس از زنده ماندن گل محمدی تقویت کرد.

گل محمدی که در دو سال گذشته بر حفظ دستیاران خود اصرار داشت، اکنون با درخواست سران باشگاه برای تغییر کادر فنی مواجه است تا دو گزینه باقی بماند یا اضافه کردن دستیاران دیگر. مطمئناً یحیی چاره ای نخواهد داشت جز اینکه فکر جدیدی به دستیارانش بیافزاید تا در راس کادر فنی تیمش بماند و از فشارهای انتقادی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا