ورزش و تندرستی

رونمایی از لیست خرید گل‌محمدی برای لیگ بیستم

اخبار طلوع آفتاب:

یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنانی را که می خواهد در فصل بعد بازی کند برای تمدید قراردادهای خود در اختیار باشگاه قرار داده است. با این حال مربیان و مدیران باشگاه همیشه لیست لیست بازی های باقی مانده را انکار می کنند. باید به مسئولان پرسپولیس این حق داده شود که از هر لیست جدیدی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان تا پایان فصل و جام حذفی خودداری کنند ، اما گل محمدی نمی خواهد در پنجره انتقال بازی باقیمانده باشد.

مسئولان پرسپولیس قصد دارند بازیکنان را برای فصل آینده حفظ کنند. بر این اساس ، گل محمدی لیستی از بازیکنانی را که می خواست تمدید کند ، در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد. بسیاری ممکن است از خود بپرسند که در سبد یحیی گل محمدی چیست؟ اگر شما هم علاقه دارید ، این پست را با توضیحی بخوانید که سرمربی پرسپولیس قصد دارد بازیکنان را به سمت موقعیت های دروازه بان ، دفاع مرکزی ، دفاع چپ و راست ، هافبک و رو به جلو جذب کند. البته تا زمانی که بازیکنان فعلی خود را در پرسپولیس نگه می دارد.

دروازه بان؛ حامد لک!
اگرچه به پرسپولیس به افرادی مانند امیر عابدزاده ، علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری پیشنهاد شده است ، اما به نظر می رسد حامد لک شانس بهتری برای حضور در این تیم داشته باشد. دروازه بان مطبوعات و صدای فعلی ماشین سازی تبریز قول داد که رادو روی نیمکت خواهد بود و از کنار زدن خودداری می کند.

دفاع عادلانه؛ دانیلیس اسماعیلیفاراس
محبوب ترین لیست خرید پرسپولیس فصل بعد دانیال اسماعیلی فر است. شاگرد سابق یحیی گل محمدی ، که می تواند به عنوان مدافع ، هافبک و حتی مهاجم جناح راست بازی کند. او برای نیم فصل بعدی با زوبیا قرارداد دارد اما می تواند تیم اصفهانی را ترک کند.

دفاع چپ؛ سعید آقایی
در شماره قبلی Sporto žinios نوشتیم که سعید آقایی دست چپ مورد علاقه یحیی گل محمدی است. آقای چاپا می خواهد به پیراهن تیم ملی برگردد و فکر می کند که نشانه تماس همان تیم پرسپولیس است؛ توافق نامه خوشبختی!

دفاع مرکز؛ محمدحسین مرادمند!
لطفا تعجب نکنید! پرسپولیس دارای سه مدافع باتجربه مرکزی به نام های سید جلال حسینی ، محمدحسین کنانی زادگان و شجاع خلیل زاده است ، اما شایعات در حال پخش است که یک نفر سوم می تواند به لیگ ستارگان قطر نقل مکان کند. در این حالت ، محمدحسین مرادمند بهترین جانشین شجاع خلیل زاده در پرسپولیس خواهد بود. چرا؟ باید از خود یحیی گل محمدی بپرسید ، که به دانش آموز سابق خود ایمان زیادی دارد.

هافبک دفاعی؛ مهدی مهدی‌پور
شاید باور نکنید اما شاگردان قدیمی سرمربی پرسپولیس به شوخی از مهدی مهدی پور به عنوان پسر یحیی یاد می کنند! گل محمدی به سبک هافبک دفاعی فعلی ذوب آهن اصفهان به شدت اعتقاد دارد. مهدی مهدی پور با حضور شاگردان یحیی گل محمدی توانست دو بار قهرمان جام حذفی و سوپر جام شود. گفته می شود مذاکرات و توافق های اولیه در مورد این موضوع حاصل شده است.

رو به جلو
احتمالاً نگرانی اصلی یحیی گل محمدی خط حمله است. قرارداد علی علیپورو با پرسپولیس در پایان این فصل منقضی می شود و وی هنوز تمدید نکرده است. کریستین اوساگونا و مهدی عبدی نیز ممکن است اولین کسی نیستند که به قهرمان مدافع حمله می کند. نوع یحیی گل محمدی که مورد بررسی قرار می گیرد ، شهریار مقانلو ، نیز در لیگ پرتغال ظاهر خواهد شد و ظاهراً عیسی الکثیر در سرمربی پرسپولیس نیست. برای یحیی گلمحمدی معمولاً سریع روز بدی بود.

نکته؛ لازم به ذکر است که اگر مهدی ترابی ، بشار رسن ، علی علیپور یا احمد نوراللهی از هم جدا شوند ، هر تیم می تواند 6 بازیکن بزرگسال جذب کند و ممکن است تغییرات جدیدی در لیست ذکر شده رخ دهد.

دکمه بازگشت به بالا