عمومی

رشد مراکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر قارچ گونه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سعید یزدانی روز سه شنبه در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهلت یک هفته ای را برای ساماندهی سوپرمارکت ها و انبارهای زباله و انتقال آنها از شهرک ها به مسئولان تعیین کرد و گفت: خریداران بزرگ از پسماندهای منطقه خالی از سکنه به نام بازدید می کنند. دفتر و نصب داربست با روکش نایلونی و متأسفانه از جمله ضایعات کابل برق، دوشاخه آب، گاز و … می باشد.

وی درباره رشد سوپرمارکت‌ها و محل‌های دفن زباله در نشاه افزود: پلیس می‌گوید تاکنون سه انبار زباله در نوشهر تعطیل شده است، بنابراین باید با ساماندهی و برخورد با این مراکز که مجوز ندارند و غیرقانونی هستند، برخورد شود. در اسرع وقت «اقدام کنید، آن را در دستور کار قرار دهید.

فرماندار شهرستان به مسئولان انتظامی، شهرداری، صنعتی، معدنی و تجارت توصیه کرد تا طی هفته آینده نسبت به ساماندهی این مراکز اقدام کنند و خریداران پسماندهای دارای مجوز با صلاحدید بخشداران و دهیاران به دور از شهرک‌ها منتقل شوند.

راه اندازی سوپرمارکت ها، انبارها و خرید و فروش زباله در نوشهر پدیده جدیدی است که در سال های اخیر رونق گرفته است. روستاهای موسی آباد شمعدان آنها فعال هستند.

دکمه بازگشت به بالا