عمومیکسب و کار ایرانی برتر

رزرو تور کیش از کرمان با راهنمای حرفه‌ای

قیمت تور کیش

اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهید تا پول کمتری برای سفرتان خرج کنید ولی در ازای آن حاضرید که سفرتان در بهترین شرایط آب و هوایی نباشد، پیشنهاد لحظه آخری برای شما سفر کردن در فصل‌های گرمسیر، زمستان و اواخر بهار می‌باشد که در این زمان‌ها هم جزیره کیش رو خلوتتر می‌بینید و هم قیمت تور کیش ارزان‌تری را تجربه می‌کنید؛ همچنین اکثر مسافرین در این فصل بیشتر به قصد خرید کردن سفر می‌کنند، اما تجربه تفریحات آبی درحین سفر خالی از لطف نیست!

اما برخی گردشگران آب و هوای دلشین مقصد را به قیمت ترجیح می‌دهند و کیفیت سفر اولویت بیشتری برایشان دارد. فصل زمستان و پاییز دلنشین‌ترین زمان برای سفر به کیش است که به همین دلیل آژانس‌های گردشگری با توجه به افزایش تقاضا سفر، هزینه تور کیش با نهار و شام را افزایش می‌دهند. همچنین در این فصل گردشگران زیادی از کیش دیدن می‌کنند و امکان دارد شلوغی در این جزیره زیاد باشد. اما پیشنهاد سایت لحظه آخر به مسافرانی که قصد دارند هم کیفیت و هم شلوغی کمتری را تجربه کنند، فصل پاییز است که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مسافرین کمتری نسبت به زمستان به کیش سفر می‌کنند. همچنین در این فصل علاوه بر آب و هوا می‌توانید از تفریحات کیش هم استفاده نمایید تا لذت سفرتان را تضمین کنید.

قیمت پرواز کیش

نوع پرواز و هواپیما نیز در قیمت تورهای کیش تاثیر مستقیم دارد. یعنی اگر شما پرواز خود را از شرکت‌های هواپیمایی مثل ماهان یا کیش ایر بخرید قیمت تور شما به مراتب گران‌تر از تورهایی است که پرواز آن‌ها مربوط به شرکت‌های هواپیمایی مثل آسمان یا آتا هست.

قیمت تور کیش هنگام حراجی‌های بهار و زمستان چگونه است؟

کسی که در فصل زمستان و بهار به این جزیره سفر می‌کند، باید از حراجی‌هایی که در مراکز خرید برپا می‌شود، باخبر باشد تا بتواند لذت خرید را هم درکنار گردش تجربه کند. تخفیف‌هایی که در مراکز خرید اجرا می‌شود، معمولا از 10 درصد تا 20 درصد هستند که از ماه دی تا خرداد شروع می‌شود؛ همچنین لازم به ذکر است بدانید که این حراجی‌ها و تخفیف‌ها در ماه تابستان و پاییز کمتر است. با توجه به افزایش نرخ مسافر در این زمان، هزینه تور کیش هم افزایش پیدا می‌کند.

فصل تابستان و بهار، فصل علاقه‌مندان به تور ارزان کیش

به علت گرمایی 35 درجه و رطوبت بالای 70 درصدی که جزیره کیش در فصل تابستان و اواخر بهار دارد، می‌تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد و به همین دلیل قیمت تورهای کیش در این دو فصل به نسبت فصل زمستان، ارزانتر می‌شود. اما از آنجا که تفریحات آبی در فصل تابستان برپا می‌شود، باعث شده که برخی از هموطنان و توریستان برای تفریح به این جزیره سفر کنند.

تور ارزان کیش

اغلب گردشگران به قیمت تور کیش توجه شایانی می‌کنند. سفر زمینی به کیش به علت مسافت زیادی که دارد، تور ارزان کیش محسوب می‌شود و همچنین به علت تنوع آب و هوایی در فصل‌های کیش، آژانس‌های گردشگری قیمت تورها را افزایش یا کاهش می‌دهند. به عنوان مثال در فصل تابستان مسافرین می‌توانند تور کیش ارزان را خریداری کنند. پروازهای نیمه‌شب و عصر که امکان دارد گردشگران زمان زیادی از سفرشان را هدر دهند از دیگر دلایل تور ارزان کیش است. همچنین تورهای لحظه آخری ارزان قیمت یا تور ارزان کیش دقیقه 90 از دیگر تورهایی است که مسافرین می‌توانند در روزهای پایانی برگزاری سفر تهیه کنند.

چه زمانی تور کیش ارزان قیمت می توانیم خریداری کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در فصل‌های گرمسیر که هوای این جزیره شدیدا گرم و  غیرقابل تحمل می‌شود، هزینه تور کیش کاهش می‌یابد و افراد می‌توانند تورهای ارزان قیمت کیش را در آن زمان خریداری کنند.

تور کیش ارزان دقیقه 90

خرید تور کیش دقیقه نود یک گزینه ارزان و با کیفیت است. این تور ها از لحاظ نوع خدمات و کیفیت تفاوتی با دیگر تورها ندارد. شرکت های چارتر کننده در مدت زمان باقی مانده برای تکمیل ظرفیت  صندلی های باقی مانده را با تخفیف حداکثری به فروش می رسانند.

خرید تور کیش سه روزه

تور سه روزه کیش مناسب گردشگرانی است که می خواهند در مدت زمان کوتاه و با هزینه کمتر تجربه سفر به جزیره ی زیبای کیش راداشته باشند.شما می توانید در این سه روز تجربه سفر شیرین و بدون دغدغه را داشته باشید.

تورهای لحظه آخری کیش، فرصتی تکرار نشدنی!

تور لحظه آخری کیش در مواقعی ارائه داده می‌شود، که ظرفیت درنظر گرفته شده توسط آژانس گردشگری تکمیل نشده و حدود چند روز یا حتی چند ساعت به پرواز باقی مانده است. در این مواقع آژانس‌های گردشگری برای اینکه ظرفیت تورهای خود را تکمیل کنند، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی رو برای تور درنظر می‌گیرند. این نوع تورهای معمولا در اوایل هفته و یا در فصل‌های گرم سال بیشتر ارائه می‌شوند. با توجه به قدمت و قدرتمند بودن آژانس‌های خانواده لحظه در چارتر کردن پرواز تهران – کیش، ارائه تور لحظه آخری کیش در وبسایت لحظه آخر همیشه وجود دارد و همراهان لحظه آخری می‌توانند با تضمین کمترین قیمت به نگین خلیج فارس سفر کنند. همچنین جالب است بدانید که هیچ تفاوتی میان امکانات تور لحظه آخری کیش با تور استاندارد کیش وجود ندارد!

معمولا چه زمانی تورهای لحظه آخری ارائه می شود؟

در بیشتر مواقع تورهای لحظه آخری کیش در روزهای پس از تعطیلات نوروز، اوایل خرداد تا اواسط شهریور ماه و اوایل هفته ارائه می‌شوند؛ البته نکته‌ای که درباره اوایل هفته حائز اهمیت می‌باشد، تداخل نداشتن اوایل هفته با تعطیلات است.

چگونه از تورهای لحظه آخری آگاه شویم؟

برای اینکه توریستان بتوانند از تورهای لحظه آخری سایت گردشگری لحظه آخر مطلع و باخبر شوند، باید در سایت عضو شوند تا همکاران ما با استفاده از اس‌ام‌اس یا پیج اینستاگرام بتوانند توریستان را از این تورها مطلع کنند.

رزرو تور مسافرتی کیش

گردشگران عزیز توجه داشته باشید، قبل از آن که رزرو تور مسافرتی کیش خود را نهایی کنید، حتما اطلاعات تور را مجددا مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به رزرو تور خود اقدام نمایید.

تور نوروز کیش، سفری فراموش نشدنی؛ اما گران!

از آنجا که نوروز در اواخر فصل زمستان رخ می‌دهد و جزیره کیش در بهترین حالت جوی و آب‌وهوایی خود قرار می‌گیرد، همین باعث توجه بسیاری از توریستان قرار می‌شود و همچنین قیمت تور کیش را افزایش می‌دهد. اما اگر قصد دارید تا شروع سال جدید را در جزیره کیش به سر ببرید بهتر است از یک ماه قبل تور را خریداری کنید تا با کلمه “ظرفیت تکمیل” مواجه نشوید.

تور زمینی یا هوایی، کدوم مناسب است؟

از آنجا که کیش در جزیره‌ای قرار گرفته و به کشور ایران هم تقریبا نزدیک است، سفر زمینی و هوایی برای این مقصد امکان پذیر هست که به صورت تور توسط آژانس‌های معتبر ارائه می‌شود. همانطور که می‌دانید تورهای هوایی با هواپیما و تورهای زمینی با قطار، اتومبیل شخصی و اتوبوس صورت می‌گیرد. همچنین از اقصی‌نقاط کشور، می‌توانید تور مسافرتی کیش را تجربه کنید.

تور هوایی، آسانترین راه ولی گران قیمت!

یکی از آسانترین روش‌هایی که برای سفر به هر مقصدی می‌توانید انتخاب کنید، تور هوایی است که این سادگی در تور کیش هم صدق می‌کند. فاصله‌ای زمانی که جزیره کیش با ایران به صورت هوایی دارد، حدود 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که این پرواز کوتاه مدت می‌تواند در وقت صرفه‌جویی کند و باعث شود که توریست خستگی کمتر و لذت بیشتری از سفر تجربه کند. البته این را هم در نظر داشته باشید که تور هوایی نسبت به تور زمینی گران قیمت‌تر است.

تور زمینی کیش با استفاده از قطار و اتوبوس چگونه است؟

تور زمینی کیش تقریبا از اقصی‌نقاط کشور امکان پذیر است و توریستان می‌توانند از هر نقطه شهر به جزیره کیش سفر کنند. اما چگونه؟! در ابتدا توریستان باید به سمت بندرعباس با استفاده از اتومبیل شخصی، قطار یا اتوبوس حرکت کنند. سپس هنگامی که به بندرعباس رسیدند، به سمت اسکله آفتاب، چارک یا لنگه راهی شوند که این کار را با استفاده از تاکسی هم می‌توانند انجام دهند. اما پس از رسیدن به این سه بندر باید با استفاده از اتوبوس دریایی (لنج) به سمت جزیره کیش حرکت کنید.

چه زمانی تور کیش گران می‌شود؟

پروازهای کیش در اوقات و فصل‌های سرد مانند اوایل بهار و زمستان، افزایش پیدا می‌کند. همچنین این تورها در زمان تعطیلات و جشنواره‌هایی نظیر نوروز، شب یلدا و … افزایش قیمت دارند.

روزهای بهشتی برای اقامت در کیش

بهترین روزهای هفته در کیش، روزهای سه شنبه تا جمعه است که معمولا گرانترین روزهای کیش هم به حساب می‌آیند.

تور هوایی کیش

سفری آسان و سریع به نگین خلیج فارس با تور هوایی کیش؛ مسافرین و گردشگران تورهای هوایی کیش اغلب حدود 2 ساعت در مسیر هستند و امکان دارد این مدت زمان برای مسافرانی که از تهران سفر نمی‌کنند، بیشتر یا کمتر شود.

تورهای هوایی کیش از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اصفهان، اهواز، رشت، ساری و … برگزار می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ایر تور، ایران ایر، زاگرس و …. این مقاصد را پوشش می‌دهند. لازم به ذکر است بدانید که تور هوایی تهران – کیش پرترددترین پروازها به حساب می‌آید و روزانه حدود 30 پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه بین‌المللی کیش برگزار می‌شود؛ پس از تهران، شهر مقدس مشهد است که اغلب 20 پرواز به مقصد کیش انجام می‌شود. همچنین از آنجا که تعداد پروازهای تهران و مشهد به نسبت دیگر شهرهای ایران بیشتر است، امکان برگزاری تورهای ارزان و لحظه آخری کیش به مراتب بیشتر می‌شود.

موقعیت مکانی و جغرافیایی جزیره کیش

کیش در استان هرمزگان و در شهرستان بندر لنگه واقع شده است و همچنین مساحت تقریبی آن 90 کیلومتر مربع می‌باشد، مردم محلی این منطقه را با نام قدیم آن که “قیس” می‌باشد به زبان می‌آورند. به لطف و توجه مسئولین، این منطقه قدیمی به یک جزیره آرام و توریست‌پذیر تبدیل شده است و با برگزاری جشنواره‌ها مخصوصا در تعطیلات پذیرای گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی قابل توجهی است؛ همچنین این منطقه عنوان محبوبترین مقصد گردشگری ایران را به خود اختصاص داده است.

همانطور که در نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل می‌بینیم، پیداست که شکل هندسی جزیره کیش بیضی مانند بوده و طول آن از شمال تا جنوب جزیره حدود 16 کیلومتر می‌باشد. جزیره کیش از شرق به تنگه هرمز، از غرب به کشورهای بحرین و عربستان، از جنوب به امارات و از شمال به کشور عزیزمان ایران ختم می‌شود. توجه داشته باشید که به خاطر موقعیت قرارگیری این جزیره در آب‌های خلیج فارس، اکثر تورهای کیش به صورت هوایی برگزار می‌شوند. لازم به ذکر است که ارتفاع بلندترین نقطه جزیره از سطح دریا حدود 35 متر می‌باشد.

گردشگران تور کیش جالب است بدانید که هیچ رود یا رودخانه دائمی در این جزیره جاری نبوده و تنها تعداد قابل توجهی منابع آب شیرین زیرزمینی دارد.

فاصله کیش تا شهرهای دیگر

نزدیکترین بندر ایران به جزیره کیش، بندر آفتاب است که با این جزیره حدود 21.7 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه فاصله کیش تا برخی از شهرها و اماکن مهم بررسی و در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • فاصله تهران تا کیش با هواپیما : حدود 1047 کیلومتر
  • فاصله تا بندرعباس :  حدود 237 کیلومتر
  • فاصله تا بندر لنگه : حدود 89.7 کیلومتر
  • فاصله تا جزیره هندورابی : حدود 36.8 کیلومتر
  • فاصله تهران تا کیش زمینی : برای سفر زمینی به کیش مسافران باید از طریق راه‌های زمینی خود را به یکی از بنادر نزدیک جزیره (بندرعباس، چارک و آفتاب) رسانده و پس از آن توسط شناورها و لنج‌های در نظر گرفته شده برای مسافرت دریایی به کیش اقدام نمایند.

بندرگاه کیش در کجای جزیره قرار دارد؟

با استفاده از تور زمینی کیش، یک سفر 3 – 4 ساعته را می‌توانید تجربه کنید که پایان این سفر بندرگاه کیش است؛ این بندرگاه در شمال جزیره قرار گرفته. همچنین اگر با اتومبیل شخصی به مسافرت رفته‌اید، می‌توانید در پایان این جزیره، خودرو را تحویل بگیرید.

در جزیره کیش با کوسه ها سلفی بگیرید!

جذاب ترین تفریح در کیش

یکی از جذاب ترین و بهترین بخش های سفر به کیش تفریحات آبی این جزیره هستند. به عبارت دیگر دلیل اصلی که مردم به جزیره کیش سفر می کنند، تجربه هیجان با پرداختن به تفریحاتی است که مانند آن در هیچ کجای ایران پیدا نمی شود. در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم لیستی از بهترین و جدیدترین تفریحات آبی کیش را به همراه قیمت بلیط آن ها در اختیار گردشگران تور کیش قرار دهیم.. بدین منظور با ما همراه باشید.

بهترین تفریح آبی در جزیره کیش

غواصی یکی از بهترین و سالم ترین تفریحات دریایی کیش است. غواصی در کیش امروزه علاوه بر کاربردهای صنعتی، آموزشی، نظامی و پژوهشی در زمینه تفریح و گردشگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اتفاقا غواصی تفریحی در کیش بین گردشگران بسیار محبوب و پر طرفدار نیز می باشد.
تجربه تماشای دنیای زیر آب در جزیره مرجانی کیش و شنا کردن و همراه ماهی ها و جانوران دریایی می تواند یکی از بهترین لحظات شما را در سفر به كيش رقم بزند. در ادامه با اطلاعات بیشتر درباره غواصی در جزیره کیش همراه ما باشید.
غواصی در كيش در همه فصوص سال امکان پذیر است، از زمستان که بهترین فصل سفر به کیش است گرفته، تا تابستان و اوج گرمای جزیره و همزمان با جشنواره های تابستانه کیش!

سایت های غواصی کیش

در این جزیره سایت های غواصی متعددی با عمق های مختلف، مناسب برای هر نوع غواص از مبتدی تا پیشرفته تاسیس شده است که در بین آن ها سایت های غواصی کم عمق (معمولا 4 تا 6 متر) برای افرادی که تجربه غواصی ندارند استفاده می شود. از جمله سایت های غواصی کیش می توان به سایت های بیگ کورال و ژوراسیک پارک (هر کدام 4 تا 6 متر عمق)، زوبیچ (4-6 متر)، سمبارون (12-16 متر)، کشتی داما (33 متر)، کشتی یونانی(8 متر)، سایت ساترن کرک(14 متر)، سازه ها (18 متر) و الدورادو با عمق 11 متر اشاره کرد. جالب است بدانید در برخی از سایت های غواصی کیش علاوه بر سفره ماهی، خفاش ماهی، شیر ماهی و لاک پشت، امکان مشاهده کوسه ماهی نیز وجود دارد!

اسکوتر سواری در عمق 10 متری

اسکوتر زیر دریایی یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این اسکوترها امکان غواصی در کیش را برای همه افراد و گردشگران تور کیش فراهم کرده اند. حتی کسانی که تا به حال تجربه غواصی نداشته اند نیز، توسط اسکوتر زیر دریایی می توانند به راحتی و بدون نیاز به حمل وسایل مخصوص غواصی و یا داشتن گواهینامه های مربوطه غواصی کرده و از تماشای دنیای زیر آب لذت ببرند. برای استفاده از اسکوتر زیردریایی کیش نیازی نیست حتما شنا بلند باشید و حتی محدودیت سنی نیز برای آن وجود ندارد.

قیمت بلیط اسکوتر زیر دریایی کیش در سال 1402: 872 هزار تومان برای هر نفر.

فلای بورد کیش، پرواز در آسمان

فلای بورد نیز یکی دیگر از ورزش های آبی جدید و پرطرفدار کیش است. فلای بورد با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه داشته و با پمپاژ و فشار آب امکان مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد. در زمان استفاده از فلای بورد در کیش می توانید تا ارتفاع 12 متری از سطح دریا بالا بروید و حرکات نمایشی انجام دهید. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که شما را تا ارتفاع چند متری از سطح آب بالا می برد و بعد از آن شما می توانید به داخل آب شیرجه زده و دوباره به ارتفاع برگردید.

قیمت فلای بورد کیش در سال 1402: 872 هزار تومان برای هر نفر.

بنانا کیش، مفرح ترین تفریح آبی کیش

بنانا یکی از مفرح ترین و هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش است. بنانا در واقع یک نوع تیوب موزی تندرو است که هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی امکان استفاده از آن وجود دارد. پس از سوار شدن افراد، تیوپ توسط قایق های تندرو جت بوت با سرعت بسیار زیاد روی آب دریا کشیده می شود و شما هیجان زیادی را هنگام دور زدن قایق تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید برای استفاده از شاتل و بنانا کیش باید کمی قدرت بدنی تان بالا باشد تا هنگان دور زدن و تکان های شدید تیوب مقاوم لازم را برای نگه داشتن خود و افتادن داخل آب داشته باشد. البته افتادن در آب نیز بخشی از همان هیجان و تفریح در کیش است و حتی اگر شنا کردن بلند نیستید جای نگرانی نیست، چرا که قبل از سوار شدن به بنانا جلیقه های مخصوص نجات غریق به سواراکان داده می شود.

قیمت بلیط بنانا کیش د مسیرهای ارتباطی تور کیش از کرمان

شهر کرمان مرکز استان کرمان ، بزرگترین استان ایران ، در جنوب شرقی کشور است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر در جنوب شرقی ایران و همچنین مهمترین شهر از نظر صنعتی ، سیاسی ، فرهنگی و علمی در جنوب شرقی ایران است که سالانه به مقصد کیش پروازهایی را ارائه میکند. این شهر در طول تاریخ از فراز و نشیب های زیادی پشت سر گذاشته و وقایع مهم بسیاری از زمان قبل از اسلام تا زمان معاصر در اینجا اتفاق افتاده است. از نظر اجتماعی ، این وقایع برای مردم غیرقابل تحمل بود ، اما به تعبیری فرهنگی ، آنها این منطقه را غنی کردند و به یک فرهنگ دلپذیرترین و تحمل سایر افکار و اعتقادات ، این منطقه را غنی کردند. تمام اقلیت ها می توانند در حالی که هنوز در حال انجام مناسک و آداب و رسوم خود هستند ، به راحتی در بین سایر مردم در کرمان زندگی کنند.
فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیش از این به عنوان فرودگاه بین المللی کرمان شناخته می شد ، یک فرودگاه در کرمان ، ایران است. این فرودگاه برای اهداف تجاری ، حمل و نقل هوایی و آموزش نظامی استفاده می شود. پروازها از سال 1970 شروع به کار کردند.
در 10 ژوئن 2017 ، این فرودگاه به افتخار رئیس جمهور پیشین،اکبر هاشمی رفسنجانی ، که در کرمان متولد و بزرگ شده بود، به نام فعلی خود تغییر نام داد.
مرکز شبیه ساز خدمه پرواز ماهان ایر و مرکز آموزش خدمه کابین در فرودگاه بین المللی کرمان واقع شده است. این مرکز همچنین مرکز اصلی دانشکده حمل و نقل هوایی بوتیا ماهان با هدف آموزش خلبانی تجاری برای برنامه خلبانی کاردانی ماهان ایر است. پروازهای کرمان به مقصد کیش نیز اغلب با هواپیمایی ماهان ایر صورت می پذیرد.مسافران محترم کرمان می توانند با پروازهای هواپیمایی مختلف در انواع بیزینس و اکونومی بلیط رزرو کرده و تور هوایی کیش را تهیه کنند. برای تور کیش از کرمان زمینی باید به بندرعباس رفته و از آنجا از طریق بندرهایی مثل بندر چارک سوار کشتی ها و شناورهای دریایی شوید.

هتل ها در تور کیش از کرمان

هتل ها در جزیره کیش بسیار متنوع هستند. هتل های پنج ستاره مجلل تا یک ستاره یا سوئیت هایی با تعداد اتاق های متنوع تمام گزینه های پیش رو مخاطبان جزیره کیش می باشد. اما اغلب گردشگرانی که از شهر کرمان به جزیره کیش سفر میکنند اقامت در هتل های چهار ستاره و پنج ستاره را ترجیح می دهند. هتل های سه ستاره محبوب جزیره کیش هتل فلامینگو و پانیذ و گامبرون و سانرایز می باشد. هتل های پنج ستاره و لوکس نیز هدف برخی از شهروندان خاص کرمان است. البته جای شک نیست که اغلب توریست های کرمان بعد از گشت و گذار در این شهر ترجیح می دهند با سفر به جزیره کیش از فرودگاه بین المللی این جزیره به دبی سفر کنند. نمی توان عنوان کرد که کدامیک از هتل های کیش برای اقامت افراد مختلف مناسب تر است. انتخاب هتل امری سلیقه ای و متناسب با سطح مالی افراد است با این حال انواع هتل های لوکس و پنج ستاره، 4 ستاره، هتل آپارتمان، سه ستاره و حتی دو ستاره با امکانات عالی در جزیره کیش وجود دارند که در قالب تور زمینی کیش برای تفریح و تعطیلات انتخاب می شوند. هتل ترنج کیش تنها یک هتل نیست و این روزها به جاذبه ای گردشگری تبدیل شده است که علاوه بر اقامت در آن معماری زیبای آن برای بسیاری از افراد دیدنی است. این هتل سازگار ترین هتل با طبیعت در کیش در دل دریای آبی است. اتاق های چوبی این هتل روی آب قرار گرفته و از طریق شیش کف اتاق ها می توان آبزیان دریایی را مشاهده کرد. برخی اتاق ها بالکنی رو به دریای زیبا آرام جزیره دارند و مهمانان از این فضا لذت می برند. از دیگر هتل های لوکس کیش، هتل پنج ستاره مارینا است. این هتل کلوپ تفریحات آبی و ساحلی اختصاصی داکیش، یکی از زیباترین جزایر ایران در قلب خلیج فارس است که جذابیت خیره‌کننده آن، سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خودش می‌کشاند. در تور کیش، می‌توانید متفاوت‌ترین تفریحات را تجربه کنید و در زیبایی دریا و ساحل این جزیره غرق شوید! این جزیره پرطرفدار، دیدنی‌های زیادی را درون خودش جای داده که با تماشای آن‌ها، گوشه‌ای از تاریخ ورق می‌خورد. در کنار کشتی یونانی می‌توانید غروب بی‌نظیر خورشید را تماشا کنید و در شهر باستانی حریره، پر از حال‌و‌هوای قدیم شوید. اگر به کیش سفر کردید، حتما غذاهای محلی مثل مضروبه و مرگوگ را نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیرشان لذت ببرید. رستوران‌ها، هتل‌های لوکس، ترکیب ساحل و دریا و طلوع و غروب خورشید، تصویر متفاوتی از این جزیره را پیش رویتان نمایان می‌‌کند که به یکی از بهترین سفرهای زندگیتان تبدیل شود. برای آنکه با جزییات بیشتری از تور لحظه آخری کیش آشنا شوید، در ادامه با علی بابا همراه باشید.

  • برای سفر به این جزیره، حتما از لباس‌های رنگ روشن، نخی و خنک استفاده کنید. چرا که هم جای کمتری را در چمدان اشغال می‌کنند و هم برای آب‌و‌هوای این جزیره مناسب‌تر هستند
  • کرم ضدآفتاب را به هیچ وجه فراموش نکنید!
  • اگر طرفدار شنا در دریا هستید، حتما مایو و لباس مخصوص شنا را با خود بردارید تا در قسمت‌های مخصوص شنای بانوان و آقایان، از این تفریح آبی لذت ببرید.
  • مردم کیش بسیار مهربان و خونگرم هستند. بنابراین در برخورد با آن‌ها، در نهایت احترام و صمیمت ظاهر شوید.
  • اگر قصد دارید در فصل تابستان به کیش بروید، چندان اشتباه نکرده‌اید. چرا که در این فصل، هم جزیره خلوت‌تر است و هم قیمت‌ها کمی پایین‌تر است. علاوه‌بر آن، در تمامی مراکز خرید و تفریحی آن، کولرهای گازی وجود دارد که گرمای هوا را از یادتان می‌برد.
  • به خاطر داشته باشید که در هنگام بازدید از اماکن تاریخی، همانند یک گردشگر حرفه‌ای عمل کنید و از آسیب به این مکان‌ها بپرهیزید.

ورزش‌ها و تفریحات آبی جذاب‌ترین بخش سفر به جزیره کیش هستند. اگر این ورزش‌ها را دوست دارید، ما به شما شاتل، اسکوتر زیر دریایی، غواصی در دریا و پاراسل را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه هر کدام تجربه‌ای خاص و ماندگار هستند.

  • اگر به کیش سفر می‌کنید، حتما این سه غذا را امتحان کنید:
  1. سمک مشوی: یک نوع ماهی جنوبی سرخ‌شده و بسیار خوش‌طعم است که مردم محلی کیش، آن را به روش‌های گوناگونی طبخ می‌کنند.
  2. مضروبه: نوعی غذا که در آن ماهی به همراه سبزیجات تازه و معطر و البته سیر تهیه می‌شود و جذابیت خاصی دارد.
  3. مرگوگ (مرقوق): خورشت مخصوصی که مردم محلی کیش آن را درست می‌کنند و طعم بی‌نظیری دارد.
  • اگر از دور زدن در خلیج فارس لذت می‌برید، کشتی تفریحی گزینه بسیار مناسبی برای این کار است. علاوه‌بر اینکه در کشتی‌های تفریحی، اوقات جذابی را سپری می‌کنید و از برنامه‌های خاص آن لذت می‌برید، تجربه خاصی نیز از دور زدن در دریا به دست می‌آورید.

می‌تواند از جمله سفرهای به یادماندنی و خاص شما باشد. بنابراین برای سفر به این جزیره متفاوت عجله کنید.

اگر به کیش سفر کنید، جای دیدنی کم نمی‌آورید! چند نمونه از این دیدنی‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

شاید بتوان گفت معروف‌ترین جای دیدنی در کیش، کشتی یونانی است که در ساحل این جزیره جا خوش کرده است. این کشتی، متعلق به کشور یونان است که در سال‌های بسیار دور، به دلایل نامعلومی در این جزیره در گل فرو رفته و به همان صورت در آنجا مانده است. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای تماشای این کشتی تاریخی، به کیش سفر می‌کنند.

یکی دیگر از زیباترین جاهای دیدنی‌ که در تور کیش می‌توانید آن را ببینید، شهر باستانی حریره است. این شهر ۸۰۰ ساله، در زمان‌های گذشته از وسعت و رونق بسیار زیادی برخوردار بوده و جمعیت قابل توجهی در آن زندگی می‌کرده‌اند. امروزه، بقایای این شهر کهن، بهترین مکان برای قدم زدن در تونل تاریخ است!

قطعا می‌دانید که پیشگامان ساخت قنات و کاریز ایرانیان بوده‌اند و اصولی‌ترین قنات‌ها را این مردمان ساخته‌اند. کاریز کیش، یک قنات قدیمی و تاریخی است و ۴۵ متر ارتفاع دارد و همین ارتفاع کم، باعث شگفتی درباره آن می‌شود. این قنات با شهر زیرزمینی کیش نیز برخورد دارد و در نهایت به شهر باستانی حریره می‌ریزد. زمانی که در این شهر زیرزمینی قدم می‌زنید، گویی به دنیایی جدید و پر رمز و راز وارد شده‌اید.

یکی از سواحل زیبا و بسیار دلفریب کیش، پارک ساحلی مرجان‌هاست. زمانی که با تور کیش ، هتل شایان از کرمان به این ساحل سفر می‌کنید، ترکیبی بهشتی را از آبی دریا و غروب شگفت‌انگیز خورشید می‌بینید. پس از گشت‌وگذار در این ساحل، حتما به بازار مرجان‌ها هم سر بزنید و یادگاری‌های قشنگی را از آنجا تهیه کنید.

یکی دیگر از شگفتی‌های این جزیره، درخت سبز است که در شمال کیش قرار گرفته و در دره پرتغالی جای دارد. قدمت این درخت کهن، که به درخت لور یا انجیر معابد نیز شهرت دارد، در حدود ۶۰۰ سال است. سرسبزی و شادابی این درخت کهنسال زبانزد است و برخی‌ها آن را مقدس می‌دانند و معتقدند که بسیاری از دعاها را برآورده می‌کند.

این پارک که در حقیقت مجموعه‌ای بزرگ با ۱۷۰ هکتار است، استخر دلفین‌ها، نهنگ‌ها و شیرهای دریایی را در برمی‌گیرد. تماشای حیوانات دریایی در این مجموعه آنقدر دلچسب است که به یک خاطره ماندگار برایتان تبدیل می‌شود. علاوه ‌بر حیوانات دریایی، در این پارک، باغ پرندگان، باغ پروانه، باع ارکیده و کاکتوس هم خودنمایی می‌کند و بسیار جذاب است.

یکی از جذابیت‌های تور کیش از کرمان رفتن به مراکز خرید است. از آنجایی که گردشگران فراوانی به این جزیره سفر می‌کنند، تعداد زیادی مرکز خرید لوکس و جذاب نیز در آن وجود دارد.

مرکز خرید دامون کیش، از جمله مراکز خرید لوکس و بسیار شیک در این جزیره شمرده می‌شود که بسیاری از برند‌های معروف را در خودش جای داده است. اجناس موجود در این مرکز خرید از نظر کیفیت و قسمت در سطح بالایی قرار دارند. مطمئن باشید رفتن به این مرکز خرید، برایتان بسیار لذتبخش خواهد بود. خوب است بدانید که در دامون، رستوران‌های مختلفی نیز قرار دارند که برای استراحت و نوش جان کردن غذا بسیار مناسب‌اند.

بازار مروارید نیز از دیگر مراکز خرید محبوب در کیش است. در ساخت و معماری این مرکز خرید از شکل بناهای دوره هخامنشی الهام گرفته شده و هر واحد با نام‌های ایرانی همچون آپادانا، پرسپولیس و… شناخته می‌شوند. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، آرایشی ، ورزشی و… را ببینید.

این مرکز خرید زیبا و شیک در نزدیکی دو هتل بزرگ و محبوب از هتل های کیش، یعنی هتل داریوش و ارم قرار گرفته و در ۱۰ طبقه بنا شده است. در این مرکز خرید نیز می‌توانید مرغوب‌ترین اجناس را پیدا کنید و یکی از بهترین مکان‌ها برای سخت‌پسندان است.
همچنین در بازارهای مریم و بازار پردیس ۱ و ۲ در جزیره کیش، می‌توانید بهترین انواع پوشاک، کیف و کفش را پیدا کنید و در کافه‌های این مراکز، مدتی را به استراحت بگذرانید. مرکز خرید پانیذ و زیتون هم، مکان‌های خوبی برای خرید لوازم آرایش هستند و اگر به این کالا علاقه‌مندید، به این دو پاساژ سر بزنید.
باید بدانید که همگی مراکز خرید کیش، دارای تخفیف‌های فصلی هستند و در پایان هر فصل می‌شود بهترین اجناس را با قیمت‌های کم و تخفیف خورده از آنجا تهیه کرد.

حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی در جزیره کیش به انواع مختلفی صورت می‌گیرد که می‌توانید هر کدام را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.
بسیاری از هتل‌های جزیره، مجهز به ون‌های مخصوص برای گشت دور جزیره هستند و با پرداخت هزینه اندک، شما را به مکان‌های دیدنی آن‌ می‌برند. کرایه انواع ماشین، به‌ویژه ماشین‌های لوکس از جذابیت‌های سفر به کیش است که می‌توانید آن را امتحان کنید. با کرایه خودرو، برای یک یا چند روز، یک اتومبیل را در اختیار دارید و می‌توانید به راحتی با آن در جزیره جابه‌جا شوید.
علاوه‌بر این‌ها، تاکسی‌های خطی کیش هم گزینه‌های مناسبی برای رفتن به جاهای مختلف جزیره هستند. همچنین مینی‌بوس‌هایی که در این جزیره قرار دارند، یک وسیله ارزان و کم‌هزینه برای رفت‌وآمد به شمار می‌روند که انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

به طور کلی کیش و تمامی جزایر خلیج فارس، در مناطق گرم ایران قرار گرفته‌اند و در بیشتر ایام سال هوای بسیار گرمی را تجربه می‌کنند.

در دو فصل پاییز و زمستان، شرایط برای سفر به جزیره عالی است. هوای کیش در این دو فصل و خصوصا در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند بسیار مطبوع و دلنشین است و خنکی دلچسبی دارد. بسیاری از گردشگران، این دو فصل را برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند و از آب‌و‌هوای فوق‌العاده آن لذت می‌برند. اما باید توجه کنید که به دلیل شرایط مساعد آب‌و‌هوایی، جزیره در این دو فصل شلوغ و پر از گردشگر است. همچنین به دلیل حراج‌های فصلی خوب در دو فصل بهار و زمستان، عده زیادی این زمان را برای رفتن به کیش انتخاب می‌کنند و ممکن است هزینه‌ها اندکی بالا باشند.
نکته مهم درباره بهترین فصل سفر به کیش، این است که در اوایل بهار نیز هوای کیش خنک است و علاوه‌بر آن، زیبایی این فصل، جذابیت جزیره را چند برابر می‌کند. بنابراین اگر تصمیم دارید که در اوایل بهار به این جزیره سفر کنید، اشتباه نکرده‌اید.

همانطور که می‌دانید، کیش در جنوبی‌ترین منطقه خلیج فارس قرار گرفته و آب‌و‌هوای آن در تابستان بسیار گرم و در زمستان مطلوب و معتدل است. هوای این منطقه در فصل گرما و خصوصا دو ماه تیر و مرداد به اوج گرمای خود می‌رسد و دمای بالایی را تجربه می‌کند. همین هوا در فصول سردتر، به بین ۲۷ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و آب‌و‌هوای دلنشینی را ایجاد می‌کند.
در سه ماهه دی، بهمن و اسفند، فوق‌العاده‌ترین هوای کیش را می‌توانید تجربه کنید. بنابراین اگر برای این ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اید، در انجام آن تردید نداشته باشید.

قیمت تور کیش به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل، خدمات تور و وسیله رفت و آمد بستگی دارد.
برای مشاهده قیمت روز تور کیش ، هتل پانیذ از کرمان کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور کیش علی بابا جستجو کنید.
پس از جستجو فهرستی از آخرین قیمت تورهای کیش بر اساس هتل‌های موجود برای اقامت به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین تورها و هتل‌های کیش را انتخاب کنید.

برای رزرو تور کیش با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای کیش که به شما نمایش داده می‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید.
در مرحله بعد می‌توانید بین پیشنهادهای موجود، رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

تور لحظه آخری کیش در واقع توری است که تا لحظات آخر پر نشده و ظرفیت خالی دارد، به همین خاطر با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌شود.
برای مشاهده تورهای لحظه آخری کیش علی بابا، پس از وارد کردن مبدا و مقصد خود در کادر جستجو، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به لحظه آخری مثل لحظه آخری 2 شب و لحظه آخری 3 شب را انتخاب کنید.

برای پیدا کردن در علی بابا کافی است پس از جستجوی مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، نتایج را بر اساس قیمت مرتب‌ کنید. به این ترتیب، تورهای کیش ارزان به شما نمایش داده می‌شوند.
همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن ، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری کیش را انتخاب کنید.

اگر قصد سفر از تهران به کیش را دارید، در کادر جستجوی تور کیش علی بابا، مبدا خود را تهران و مقصد را کیش انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای کیش از تهران را مشاهده کنید.

رد و مهمترین تفریحات آبی کیش را به صورت اختصاصی در اختیار میهمانانش قرار می دهد.

ر سال 1402 : 196 هزار تومان برای هر نفر.

 

دکمه بازگشت به بالا