ورزش و تندرستی

دلم برای رفقایم تنگ شده است!

بازنشر آخرین گفتگو با اولین کاپیتان مرده پرسپولیس: دلم برای رفقا تنگ شده است!

ستاره فقید پرسپولیس که در سال 1400 درگذشت. از بیماری عروق بیماری کرونا قلب، آخرین مصاحبه عمر خود را با خبرگزاری Born انجام داد، در مصاحبه ای که بخش های زیادی از شعبده باز تحت مراقبت ما بود. اصلا فکر نمی‌کردیم این گفت‌وگو آخرین مصاحبه با حمید جاسمن ملقب به سیم خاردار پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی؛ 1400 جامعه تمریناتی برای گرفتن چهره های خاص ویروس کرونا باخت افرادی مثل حمید جاسمیان، نادر دست نشان، عباس انصاری فرداس و … آرشیو چت نوروزی 1400 مصاحبه به زنده یاد حمید جسمان رسیدیم. این گفتگو در آخرین روزهای اسفند ۱۳۹۵ با سیم خاردار قدیمی است پرسپولیس این کار انجام شد و ما آن را در دهه 1400 اول منتشر کردیم. در روزهای فروردین جاسمیان در این گفتگوی زنده دلتنگ دوستان و یاران قدیمی اش شد و از فرار ناگهانی علی انصاریان و مهرداد ناراحت بود. با نزدیک شدن به اولین سالگرد حمید جاسمیان، از بازنشر بخش‌هایی از این گفت‌وگوی ویژه دریغ نکردیم.

در ادامه این گفتگو را می خوانید.

– سال 1399 را چطور دیدید؟

متأسفانه، علاوه بر این، سال خوبی برای ما نبود مشکلات در گذشته بیماری عروق بیماری کرونا باری مضاعف بر دوش مردم گذاشته بود و امسال متأسفانه بسیاری خانواده ایرانیان در غم جان باختن عزیزانشان عزادار شدند و این حادثه تلخ همه ما را متاثر کرد. امیدواریم امسال چه اتفاقی بیفتد مردم ایران این دیگر تکرار نشد و همه مردم توانستند در حل مشکلات آرامش پیدا کنند.

– خانواده فوتبال امسال هم داغ بود!

دقیقا. ما امسال علی انصاریان و مهردادو میناوندو عزیزمان را از دست دادیم و این حادثه دردناک همه ما را غمگین کرد. بازیکنان انحصاری و مورد علاقه خانواده پرسپولیس بودند و این غم را نمی توان به راحتی فراموش کرد. خدا از همه بازماندگان این دو پسر خوب و دوست داشتنی نگذرد.

– فکر می کنی راز موفقیت پرسپولیس در این مدت چه بود؟

پرسپولیس در حال حاضر مجموعه ای از بهترین بازیکنان فوتبال را در اختیار دارد و بهترین مربیان و کادر فنی بالاتر از این تیم هستند. شکستگی فوتبالیست هایی چون یحیی گل محمدی کریماس باقری Ir افشین پیروانیس سرپرست تیم فنی پرسپولیس نکته بزرگی است که این باشگاه از آن راضی است. در همین حال، مدیران عملی مانند سمیعی و شکوری در مدیریت کل باشگاه کار می کنند. این شرایطی است که پرسپولیس مورد حمایت میلیون ها متعصب و جانبازان آنها حامیان بزرگ تیم هستند. همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد و در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

– زودتر در عید نوروز ببینید و با اهالی دیدار کنید فوتبال آیا داری

خداوند همه اموات را بیامرزد. او همیشه در سال های گذشته دیده و بازدید کرده بود مردان بزرگانی چون همایون بهزادی، حمید شیرزادگان، مهراب شاهرخی، جعفر کاشانی و… داشتیم اما این عزیزان را در سال های قبل از دست دادیم و این روزها بیشتر به یادشان هستم و دلم برایشان تنگ شده است.

– برای سال جدید چه آرزویی دارید؟

اولین و مهمترین آرزوی من سلامتی و آرامش برای همه ایرانیان در سراسر جهان است. امیدوارم در سال جدید مردم با کمترین دغدغه در کنار هم زندگی کنند. انشالا دولت مردان باید در کاهش معیشت و مشکلات اقتصادی کمک کنند و مردم فشار و نگرانی را از خود دور کنند و همه با هم به روال عادی زندگی برگردیم.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا