ورزش و تندرستی

دعوت فدراسیون فوتبال از مردم برای حضور در انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اگر یک روز شعار و رؤیا بود حالا یک آرمان تحقق یافته است. برای رسیدن به چنین روزی کم تاوان نداده‌ایم. حفظ استقلال در عصری که سلطه‌گران قرن‌ها کوشیده‌اند تا ملت‌های آزاده را زیر یوغ خود بیاورند کاری دشوار است که ملت ایران سرافرازانه مقابل آن ایستاده است. ملتی که حق انتخاب خود را به رسمیت بشناسد، از آن استفاده کند و مقابل مداخله تصمیم‌گیران خارجی ایستادگی کند هرگز سر بندگی فرود نمی‌آورد.

انتخابات تجلی‌گاه اراده جمعی و محمل اصلی مشارکت شهروندان در اداره امور کشور بر اساس میثاق ملی یعنی قانون اساسی است. شرکت در انتخابات علاوه بر سهیم شدن در تصمیم‌گیری کشور موجب افزایش سرمایه اجتماعی کشور و اقتدار ملی در برابر بیگانگان است. انتخابات خون رگ‌های جمهوریت است، فرصت شنیده شدن صدای ملت. جایی که مردم ایران با حضوری یکپارچه، آینده بهتری را رقم می‌زنند.

۸ تیرماه خانواده بزرگ فوتبال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان فقید با حضور در انتخابات دست به انتخابی شایسته برای ساختن ایرانی پر شوق و امیدوار به آینده خواهد زد. بدون شک حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه تأثیر بسزایی در اقتدار میهن اسلامی و پیشرفت کشور خواهد داشت.

مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال ایران ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در این همایش پرشور ملی، با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر وفاداری خود را به سرزمین مادری اعلام می‌دارند. ما «تا پای جان به ایران» وفاداریم.

وعده ما: روز جمعه، هشت تیرماه از ساعت ٩ صبح در شعبه اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران در ورزشگاه شهید شیرودی و دیگر شعبه‌های اختصاصی جامعه ورزش در شهرهای بزرگ سراسر کشور.

دکمه بازگشت به بالا