حوادث و رویدادها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو / وضعیت محدودیت‌ها در محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو که (آغاز محدودیت‌ها از چهارشنبه ۲۹ شهریور تا دوشنبه ۳ آنلاین) را اعلام کرد.

به گزارش ترندونی و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر شهریور منتهی به دوم و سوم مهرماه، اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳ آنلاین از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱، ۲، ۳ و ۴ آنلاین ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین تصریح کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۳۰و ۳۱ شهریور و اول آنلاین بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی در خصوص وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی) نیز افزود: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد و در محور هراز تردد همه تریلرها از این محورکماکان ممنوع است، اما تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ آنلاین ماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر نیز تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد و تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ آنلاین ماه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ آنلاین ماه در محور مذکور ممنوع است.

سرهنگ شیرانی در خصوص محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس نیز گفت: تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ آنلاین ماه در محور مذکور ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا