سلامت و دانش

دستورالعمل تزریق واکسن آنفلوآنزای فصلی به کودکان

با نزدیک شدن به فصل پاییز ، آکادمی اطفال آمریکا (AAP) دیروز (سه شنبه) اعلام کرد که کودکان شش ماهه و بزرگتر باید در پاییز امسال با واکسن آنفولانزای فصلی واکسینه شوند.

به گزارش ترندونی ، این موسسه پزشکی روز گذشته واکسیناسیون آنفولانزا را در کودکان شش ماهه و بالاتر پاییز امسال توصیه کرد و تاکید کرد که کودکان مبتلا به کووید 19 متوسط ​​تا شدید باید تا زمان بهبود کامل واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.

کارشناسان آکادمی خاطرنشان کردند که متخصصان بهداشت و مقامات در شرایط فعلی نگران افزایش بیماری و شیوع در زمستان امسال (2021) همزمان با از سرگیری مدرسه هستند.

واکسیناسیون آنفلوانزا می تواند خطر ابتلا به یک بیماری جدی و بستری شدن در بیمارستان را کاهش دهد ، و آکادمی تخمین می زند که در سال های اخیر ، حدود 80 درصد از مرگ و میر کودکان ناشی از آنفولانزا واکسینه نشده است و نیمی از مرگ و میرهای ناشی از آنفولانزا در کودکان سالم رخ داده است. بدون بیماری زمینه ای

این موسسه همچنین واکسن کووید 19 را برای همه کودکان 12 سال به بالا توصیه می کند.

به گفته یکی از کارشناسان بهداشت این موسسه ، به دلیل شرایط اضطراری و اشباع بیمارستان ها و فشار بر کادر پزشکی ، رعایت اصول بهداشتی برای حفظ سلامت کودکان بسیار مهم است. از آنجا که کودکان واکسینه شده اند ، آنها همچنین باید قوانین بهداشتی را پس از باز شدن مدرسه رعایت کنند ، از جمله شستن مرتب دستها ، پوشیدن ماسک در مدرسه و فعالیتهای داخل خانه و همچنین فاصله اجتماعی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا