اقتصادی

دردسر یک اپلیکیشن برای خریداران سهام دولتی

در صورت بروز مشکل در پرداخت سهام دولت متقاضیان و اضافه برداشت حساب از برخی از حسابهای خود ، افرادی که از طریق بانک و خدمات کارگزاری اقدام به خرید کرده اند و با مشکل اضافه برداشت مواجه شده اند به بانک و کارگزاری آن مراجعه کرده و به مبلغ اضافه برداشت پرداخت می کنند. گرفت. با این حال ، وظیفه کسانی که سهام دولت را از طریق برنامه خریداری کرده اند هنوز مشخص نیست و آنها نمی دانند برای پس گرفتن پول خود چه کاری انجام دهند!

به گزارش ترندونی ، در صندوق نخست که سهام دولت از سه بانک ملت ، صادرات وتجارت و بیمه البرز و حمایت از امین منتقل شد ، متقاضیان توانستند از این طریق سهم مختلفی از جمله بانک ، کارگزاری یا بانک را بدست آورند. برنامه های پرداخت اقدام کنید.

پس از نوشتن و ثبت نام اولین خرید صندوق ETF ، برخی از مردم از ایزنا در مورد خرید اضافی سهام دولت شکایت کردند. معاون وزیر اقتصاد توضیح داد که این پول در صندوق موجود نیست و به بانک ها بازگردانده می شود. ؛ بنابراین ، کسانی که از طریق یک بانک برای سهام دولتی درخواست کرده اند و اضافه برداشت می کنند ، باید با بانک خود تماس بگیرند و درخواست بازگرداندن آن کنند.

علاوه بر این ، طبق گفته های معمارنژاد ، مسکن نیز باید برای افرادی که از طریق واسطه ای دولتی به دست آورده اند ، اقدام کند و با این مشکل روبرو هستند.

در بین برخی از خریداران سهام دولت ، به دلیل شیوع ویروس تاج و کاهش بازدیدهای بانکی ، از طریق برنامه پرداخت Ap امکان دریافت این سهام را فراهم کردند. خریداران دیگر با مشکل اضافه برداشت مواجه شدند.

در پی این شماره ، پیگیری ترندونی به معاون وزیر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد بدون جواب ماند و هنوز مشخص نیست که آیا این پول برای افرادی که سهام دولت خریداری می کنند یا خیر ، استفاده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا