برون مرزی

خالد مشعل همه را به یاری مسجد الاقصی فراخواند

رئیس جنبش حماس در خارج تاکید کرد، آنچه در مسجد الاقصی رخ می‌دهد، یک رویکرد خطرناک در تعدی به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن است.

به گزارش ترندونی، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج عنوان داشت، آنچه در مسجد الاقصی رخ می‌دهد، یک رویکرد خطرناک در تعدی به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و وحشی گری در حق برادران و خواهران مستقر در مسجد الاقصی است.

خالد مشعل از همگان خواست تا بیشترین سطح ابتکارعمل، تحرک، بسیج، یاری، تلاش میدانی و مردمی را داشته باشند و هرکس این کار را در سطح مسؤولیت خود برای یاری مسجد الاقصی انجام دهد.

وی تاکید کرد: نبرد مسجد الاقصی نبرد همگی ما در سطح شخصی و اجتماعی است پس به پروردگارتان بهترین چیزی را که دارید، به ویژه در این ماه مبارک، نشان دهید، ماه رمضان ماه جهاد و صبر و یاری و نبردهای تعیین کننده در تاریخ امت است.

پیشتر سازمان امور اسیران فلسطینی اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی تا ساعت پنج بامداد امروز، چهارشنبه حدود ۵۰۰ فلسطینی را در داخل مسجد الاقصی بازداشت کردند. نیروهای صهیونیست شامگاه سه‌شنبه به مسجد یورش بردند و با نارنجک‌، گاز، گلوله‌های لاستیکی، باتوم و انبارهای تفنگ به نمارگزاران فلسطینی‌ها حمله کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا