ورزش و تندرستی

خاطره نه چندان خوش یحیی از مس رفسنجان

باقیمانده هفته نهم لیگ برتر ، پرسپولیس و مس رفسنجان فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا سرخپوشان بتوانند یکی از دو مسابقه خود را به دلیل فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق انداختند.

گل محمدی در این بازی به سه امتیاز برای کاهش فاصله تیمش از بالای جدول نیاز دارد و در صورت پیروزی در ادامه مسابقه ، در نیم فصل اول عنوان قهرمانی را کسب می کند ، اما سرمربی سفیدپوشان دوست دارد خاطرات عدم رویارویی با رفسنجان.
یحیی گل محمدی زمین رفسنجان که هدایت لیگ آکسین البرز را بر عهده داشت در برابر مس بازی کرد و با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد. در آن زمان ، رفسنجان توسط میشو کریستوویچ ، مربی یوگسلاوی هدایت می شد.

لحظه جالب توجه دیگر ماجرای رویارویی سرمربی سرخپوشان با سرمربی فعلی مسو رفسنجان است. یحیی گل محمدی همچنین در زمان مربیگری در لیگ دسته اول با باکسران البرز با هدایت محمد ربیعی سرمربی فعلی مس رفسنجان روبرو شد. گل محمدی برای گلزنی نتیجه 2 – 1 با یک پنالتی مشکوک به گل تبدیل شد ، اما محمودو شفیعی بدون فکر دیگری آن را به گل تبدیل کرد.

حالا این بار یحیی گل محمدی برای جبران ناکامی هایش با پرسپولیس و ما ربیع دیدار خواهد کرد. دیدار دو تیم فردا از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

258 41

دکمه بازگشت به بالا