عمومی

جهش تولید با مدیریت واردات و توسعه صادرات ممکن است

به گزارش اطلاعات, شبکه, اخبار, و غیره.

رحیم زارع در برنامه تیتر امشب ترندونی گفت: توجه ما صرفا واردات اما افزایش حجم تجارتمان است که هدف از برنامه های ما در زمینه اقتصادی افزایش در حجم تجارتمان در جهان است.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انواع واردات مخرب و سخنان انتقادی از واردات که رقیب تولید ماست و تجارت است.

نمایندگان مجلس افزود: تعرفه بهینه سازی و غیره. سیاست ضد دامپینگ و بازارشکنی., ابزار برای مبارزه با قاچاق انسان.

زارع با اشاره به کاهش تجارت با توجه به محدودیت منابع ارزی و کنترل گرفته شد و گفت: برای مبارزه با قاچاق انسان یک سازمان باید فرمان از مرز در اختیار دولت است.

او با اشاره به فلسفه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و آزاد گفت: فلسفه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حمایت از صادرات پیشرو در حمایت و معافیتهای ویژه در این منطقه منجر به افزایش واردات است.

زارع گفت: یکی از عواملی که می تواند به کاهش واردات موثر سهولت در ضوابط صدور مجوز کسب و کار.

او با بیان این که هزینه واردات با قانون مالیات بر ارزش افزوده را می توان بالا برد ما گفت: در قانون اصلاح شده مالیات بر ارزش افزوده کالاهای وارداتی به ۹ درصد قرار داده شده اند و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای تولید شده در صفر است که ما داریم.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه سه مثلث استراتژی (استراتژی توسعه صنعتی کشور است. استراتژی تجاری و استراتژی بلند مدت در زمینه فعالیت های اقتصادی) باید یک هم افزایی نیاز به تولید و وارداتی در کشور آن را شناسایی.

سیدسجاد پادام متخصص مشکلات تولید نیز در ارتباط تلفنی با این برنامه با بیان این که کنترل واردات از برخی از سیاست های کمونیستی مشکوک آنها گفت: این موضوع است که واقعا یک اتحادیه که نظریه بازار آزاد به نظریه پردازی است که خود به خود تولید کنندگان است که این آلمانی درک.

کارشناس مسائل تولید گفت: اگر به تاریخ اقتصادی کشور از اول بخوانید خواهید دید که کشورهایی که در ابتدا وارد شده و مرزهایشان کنترل شده است و به دنبال تولید شده است از دست داده است.

پادام می گوید باید به مصرف کالاهای داخلی به چشم کار نگاه هنگامی که ما کالاهای خارجی و واردات که ما مصرف می کنیم به کارگران خارجی برای ایجاد شغل ما است.

وی با اشاره به حمایت دو کشور ایران و کره جنوبی از صنعت خودرو گفت: قطعا پشتیبانی باید هوشمند باشد. کره جنوبی برای حمایت از تولید خودرو, واردات قطعات از تعرفه های بن بست و تشویق تولید داخلی قطعات خودرو در کشور پیشرفت کند است اما ما در واردات خودرو تعرفه بستیم ناشی از شکل دهی ما عقب بماند و ماشین های ویژه, همچنین, پشت مسافرخانه.

کشاورزی و دیگر کارشناسان اقتصادی نیز می گویند جهاد است و لازمه جهش در تولید جهش تولید نیاز به یک مدیریت متمرکز تیم و مراقبت از نقاط مختلف به این است که می تواند بدن نرخ به بخش های تولیدی کشور است به طور مستقیم متصل می شود.

دکمه بازگشت به بالا