برون مرزی

جلوگیری از نشتی گاز با محصول «قطع‌کن هوشمند رگلاتورهای گازی»

پیمان مرادخانی کاندیدای اصلی و شرکت کننده در دومین رویداد دانشگاه آزاد اسلامی با نام عصر امید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا گفت: کارخانه برای این رگولاتور تعریف شده بدون هیچ گونه دستکاری و دستکاری در حال فعالیت است. دخالت.


بیشتر بخوانید:

تولید مواد شیمیایی از زباله های زیستی

تولید چای ماسالا در طعم های مختلف و فرصت های صادراتی

تولید «کربن فعال» از پوست گردو و ضایعات کشاورزی


وی افزود: روی رگولاتور گاز یک قطعه دوتایی ایجاد کرده ایم و در صورت وقوع زلزله یا حتی خطا در رگلاتور گاز، کلید هوشمند شروع به اندازه گیری می کند و از ورود گاز به خانه جلوگیری می کند و باعث خفگی افراد می شود. “

مدیر هسته فناوری مشاهده کرد که افزایش دمای رگولاتورهای گاز باعث افزایش حساسیت آن نیز می شود و افزایش این حساسیت با کوچکترین اثری میزان نشت گاز را کاهش می دهد. بنابراین در صورت افزایش حساسیت رگلاتورهای گاز، ضربه زیادی به آنها وارد نمی شود و گاز با کوچکترین ضربه ای نمی شکند.

مرادخانی در پاسخ به این سوال که آیا کاتر رگولاتور هوشمند گاز نمونه خارجی دارد؟ او گفت نه. اگر نمونه خارجی داشته باشد قیمت بسیار بالا و دقت پایین به او پیشنهاد می شود.

وی یادآور شد: در شهرها شاهد زلزله هستیم و علت بسیاری از مرگ و میرها نشت گاز بوده که باعث خفگی مصدومان شده است. بنابراین محصول «رگولاتور هوشمند گاز» می تواند از خطر نشت و انفجار گاز جلوگیری کند و در صورت نصب بر روی لوله های گاز، علاوه بر خطر نشتی، از اتلاف گاز نیز جلوگیری شود.

مدیر هسته فناوری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این محصول «کاتر رگولاتور هوشمند گاز» در سیستم‌های گازرسانی، پتروشیمی، گازرسانی خانگی و تجاری، کاهش فشار و سیستم‌های ورودی شهری کاربرد دارد. .

مرادخانی توضیح داد: محصول «کاتر رگولاتور هوشمند گاز» حتی در ابتدای ورودی خانه و از طریق آلامکا نصب می شود و در ابتدای ورود گاز به داخل خانه، این محصول شروع به کار کرده و پوشش می دهد. داخلی. خانه


بیشتر بخوانید:

معرفی ایده بازیافت ضایعات پسته

طراحی اولین دستگاه حفاری هیدرولیک تا عمق 1500 متری


وی تصریح کرد: رگولاتور هوشمند رگلاتور گاز از لحظه ورود گاز به خانه که با زندگی مردم همراه است به صورت خودکار از نشت گاز جلوگیری می کند.

مدیر هسته فناوری مرکز رشد واحد ایلام تصریح کرد: در صورت وقوع زلزله ناگهانی و حتی در حداقل یا حداکثر شدت آن، «رگولاتور هوشمند گاز» قادر است حداقل درصد ضربه را اندازه گیری کند. درباره این دانشمند و نشتی توقف کنید و اجازه ندهید نشت گاز وارد خانه شود و باعث خفگی و آتش سوزی شود.

به گزارش آنا، دومین رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» با هدف ارائه و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های دانشگاه در حوزه فناوری و نوآوری برای ایجاد بستری برای راه اندازی است. . در چهلمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با شعار 1000 گروه پژوهشی و زیرساختی، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناور و خلاق برنامه ریزی شده است.

مرحله دوم مسابقات کشوری (عصر امید) طی چهار روز از ساعت 20 تا 23 برگزار شد. خرداد 1401 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران و بخشی از فعالیت های 40 ساله دانشگاه آزاد اسلامی بود. در زمینه های مختلف آموزش منابع انسانی، فرهنگ و اقتصاد. ، پزشکی، مهندسی، علوم انسانی و غیره ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا