اقتصادی

جست‌وجوی گوگل در رایانه سریع‌تر می‌شود

با معرفی پیمایش مداوم، کاربران نسخه دسکتاپ موتور جستجوی گوگل اکنون می توانند شش صفحه از نتایج جستجو را در یک صفحه مشاهده کنند.

به گزارش ترندونی، گوگل به برخی از کاربران این امکان را داده است که به مرور نتایج جستجوی خود در نسخه دسکتاپ ادامه دهند. به این ترتیب، زمانی که کاربران به انتهای صفحه نتایج جستجو می رسند، معادل شش صفحه از نتایج جستجو را می بینند و سپس برای مشاهده نتایج بیشتر، روی دکمه “بیشتر” کلیک می کنند.

در سال 2022 ماه اکتبر گوگل این قابلیت را به نسخه موبایل موتور جستجوی خود معرفی کرد. با این حال، نتایج جستجو برای نسخه فوق به چهار صفحه محدود شد.

این حرکت موتور جستجوی گوگل را از نظر عملکرد شبیه به بسیاری از برنامه های شبکه اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و فیس بوک می کند، که به کاربران اجازه می دهد تا نتایج جستجو را برای مدت طولانی بدون نیاز به پیمایش به صفحه جدید مرور کنند.

گوگل در یک پست وبلاگ قبلی گفته بود که اکثر مردم معمولاً تا چهار صفحه از نتایج جستجو را هنگام جستجوی اطلاعات بیشتر پیمایش می کنند.

به گفته TechRadar، گوگل اعلام نکرده است که این ویژگی چه زمانی در سطح بین المللی در دسترس خواهد بود.

این غول موتور جستجو برنامه های بلندپروازانه ای برای اصلاح و تغییر قالب موتور جستجوی خود دارد. راجان پاتل، معاون مهندسی گوگل، به TechRadar گفت: گوگل قصد دارد نتایج جستجوی ویدیویی و تصویری را به صورت یکپارچه در نتایج جستجو ادغام کند. این برنامه ها به سازماندهی نتایج جستجو کمک می کنند تا نحوه جستجوی افراد برای موضوعات را بهتر منعکس کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا