ورزش و تندرستی

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ کووید ـ 19 جان نوزاد یک‌روزه را گرفت/ تخت‌های آی.سی.یو برخی بیمارستان‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ موج چهارم ، کوید -19 ، با تمام وجود و انرژی به هموطنان و مردم جهان حمله کرد و هدف آن روح و ریه مردم بود.

علی رغم اینکه مقامات وزارت بهداشت ، آموزش پزشکی و پزشکی به هموطنان هشدارهای لازم را برای پیروی از پروتکل های بهداشتی و مسافرت داده اند ، اما به دلیل عادی سازی برخی افراد و عبور از خطر تاج با آرامش ، اکنون بیمارستان های کشور پر از بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب است. بسیاری از مسافران نوروزی هنوز برای درمان به مراکز درمانی مراجعه نکرده اند و اگر این اتفاق بیفتد ، شاهد ازدحام فوق العاده ای در بیمارستان ها خواهیم بود.

چند روز هشدار دهنده

برخلاف ادعای برخی کارشناسان مبنی بر ضعیف بودن کوید 19 نسبت به روزهای سرد قبل از تابستان ، یک مطالعه میدانی نشان می دهد که این ادعاها و ادعاها هیچ پایه علمی ندارند. این اتفاق افتاد و جان مردم را گرفت. بسیاری از هموطنان.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

رفتار غیرمسئولانه برخی از هموطنان و بی تدبیری برخی از مدیران غول خفته کرونا را احیا کرده و آن را وارد زندگی مردم کرد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

جای تأسف است که کادر پزشکی بیش از یک سال است که برای ارائه خدمات به بیماران عروق ویروس کرونا سخت کار می کنند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بدن پزشکان و کادر پزشکی را آزار داده است.

استان زنجان ، در حال ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی است

ژیانجان یکی از استانهایی است که بسیاری از هموطنان ما با وجود اقدامات درمانی از طریق نوروز به این استان سفر کرده اند و حتی برخی از بیماران که از آزمایش عروق ویروس کرونا مثبت مطلع شده اند و باعث آلودگی افراد دیگر در سفر به زنجان شده است.


بیشتر بخوانید:

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه تاج در دورهام به پایان رسید

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شده است + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج گل بود

موج چهارم خطرناک کشور

در شهرها میز اکلیل گسترده تر شده است

Covid Rebellion – 19 ناخوشایند تر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 ، به رهبری کرونا انگلیس


مطالعات نشان داده است که بیمارستان های استان زنجان در حال پر شدن هستند و ممکن است در روزهای آینده ظرفیت مراکز درمانی پر شود.

از طرف دیگر ، علی رغم هشدارهای کارشناسان بهداشت ، برخی افراد از پیروی از پروتکل های بهداشتی خودداری می کنند و خانواده و سایر هموطنان خود را به خطر می اندازند.

مرگ نوزاد یک روزه مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا

طبق تحقیقات میدانی ، دکتر نوزادی یک روزه با عروق ویروس کرونا از هرسین استان کرمانشاه در بیمارستان محمد کرمانشاهی درگذشت.

این اتفاق غم انگیز در حالی رخ داد که مادر در انتظار فرزند بود و فقط یک روز می توانست کودک خود را ببیند.

پر کردن تخت بیمارستان بیمارستان باقر العلوم اهر

به گفته مسعود تربتی ، رئیس بیمارستان اهر باقرالعلوم ، وی به دلیل سهل انگاری برخی از هموطنان و ظاهر معمول شهر اهر در مضیقه است.

تربتی گفت: “متأسفانه تمام تخت های بیمارستان باقرالعلوم اهر مملو از بیماران ویروس کرونا است.” بنابراین در حال حاضر تختخالی خالی برای پذیرش بیماران ویروس کرونا نداریم.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر اظهار داشت: بیمارانی که به بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه می کنند ، معمولاً در شرایط وخیمی قرار دارند.

تخت های ICU در بیمارستان بیرجاندو ولیعصر در حال اتمام است

به گفته مسئولان بهداشت استان خراسان جنوبی ، ساخت بیمارستان بیرجگ ولیعصرو در حال اتمام است و بیماران بیشتر از خانواده هایی هستند که از طریق نوروز سفر می کنند.

متأسفانه ، بیشتر کسانی که به بیمارستانهای استان خراسان جنوبی مراجعه می کنند ، جوانان با مشکلات شدید ریوی هستند.

وضعیت وحشتناک کرونا در استان سیستان و بلوچستان

در حال حاضر ، شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان بسیار جدی است و هر روز بر تعداد بیماران وخیم مبتلا به ویروس کرونا افزوده می شود.

در طول شب ، 143 نفر در عروق ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان آلوده شدند و یک نفر در این مدت بر اثر بیماری ویروس کرونا قلب درگذشت.

وضعیت بیماران ویروس کرونا در استان چوراسانو رضوی

در حال حاضر هزار و 228 بیمار ویروس کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان های این استان 349 نفر در روز است در حالیکه ابتدای امسال 130 نفر در روز است.

علاوه بر این ، تعداد بیماران ویروس کرونا بستری در بخش مراقبت های ویژه خراسان رضوی به 270 نفر افزایش یافته و تعداد مرگ و میرها در این استان دو برابر شده است.

شهرهایی که رنگ آنها از نارنجی به قرمز تغییر کرد

اگرچه در روزهای اخیر رنگ استانها تثبیت شده و روزانه 257 شهر سرخ وجود دارد ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک شده و اکنون در خطر Coveid-19 ، به ویژه تاج انگلیس است. زندگی هر شهروند

متأسفانه این هنجار بار دیگر جایگزین شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد با قرمز و نارنجی شده است و ما باید منتظر روزهای سختی باشیم که چنین وضعیتی بوجود می آید.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

براساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر نارنجی هستند و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا ، سفر از “به” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

علاوه بر این ، 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

شهرستان کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سرداش در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سارین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، چچن و استان تباچان در اشهران ، سوماترای جنوبی ، بیستان ، بردسکن ، تربت ا. جام ، تربت حیدریه و کشمیر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و فارس ، دالارنا و قرمه شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکلا ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز پیدا شد.

شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی کرونا صورت شهرها را قرمز می کند / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

از طرف دیگر شهرها سوس در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان به دلیل روند تثبیت بستری ، آنها وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر دادند.

با توجه به مقر ملی کرونا در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید این مقام ارشد ، حضور کارکنان در خدمات اصلی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارکنان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م higherسسات آموزش عالی سرخ و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

نماز جمعه و نارنجی ، مساجد ، نماز جلسات روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنجی ، تعداد کارمندان در حداقل امکانات و دفاتر یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر امکانات ممکن است در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استانها در یک وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت اسفناک شده است.

اسامی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و متخلفان به ترتیب یک میلیون و 500 هزار توم جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا