برون مرزی

ترکیه امارات را به حمایت از یگان‌های کرد در سوریه متهم کرد

خبرگزاری دولتی آناتولی با استناد به چندین منبع آگاه گزارش داد: امارات متحده عربی طی چند سال گذشته تعداد زیادی جاسوس را برای آموزش نیروهای YPG / PKK به سوریه فرستاده است.

به گزارش ترندونی ، براساس آناتولی ، امارات پس از سال 2017 ، سال آینده ، سال 2018 ، مأموران اطلاعاتی خود را به منطقه فرستاد. مذاکرات پنهانی با این نیروها را انجام داده است.

گفته می شود آنها نیروهای کرد YPG / PKK را در مناطق جاسوسی ، ضد جاسوسی ، خرابکاری ، قتل ، اطلاعات ارتباطی ، امنیت اطلاعات و شبکه های ارتباطی آموزش داده اند. این آموزش در قامیشلی ، هساکا و دیرالزور در شمال شرقی سوریه برگزار شد.

براساس این گزارش ، مقامات امارات همچنین یک خط ارتباط مستقیم و محرمانه با نیروها برقرار کرده اند. نام مستعار این عوامل به خبرگزاری آناتولی داده شد.

این مأمور با نام رمز عبداللطیف عبدالقادر حمروش در اردوگاه های قامیشلی اسکان داده شد و به مدت یک سال آموزش امنیت و ارتباطات اطلاعات را ترتیب داد. یکی دیگر از عوامل امارات متحده عربی ، محمد عبدالقادر الشاهی ، از طرف این نیروها در سوریه حملاتی انجام داد. احمد رشید محمد همچنین به تدریس رمزنگاری و شبکه های ارتباطی پرداخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا