برون مرزی

تحریم جشنواره راه‌حل نیست

اختصاصی؛ گفت‌وگو آنا با ابوالفضل پورعرب:

بازیگر با سابقه کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار آنا در پردیس ملت گفت: در رابطه با تحریم جشنواره فیلم فجر از طرف برخی بازیگران و کارگردانان سینما نیز اظهار کرد: مگر امریکا هستند که تحریم کنند؟ نه آنها اعتراض دارند و این مسئله هم ایرادی ندارد و باید به حرفشان گوش کرد. به نظرم باید دید که مشکل چیست و آن را حل کرد. تحریم راه‌حل نیست.

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر ابوالفضل پورعرب، بازیگر با سابقه کشورمان به عنوان مهمان در کاخ جشنواره حاضر شد. پورعرب در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار آنا در پردیس ملت گفت: من امروز یک فیلم دیدم و آن هم کت چرمی با بازی جواد عزتی و صابر ابر بود. جواد عزتی مثل همیشه در این اثر خوب بود و خوش درخشید. مابقی بازیگران مثل صابر ابر هم خوب بازی کردند و در کل اثر قابل قبولی بود.

این سوپراستار سال‌های دور سینمای ایران در رابطه با تحریم جشنواره فیلم فجر از طرف برخی بازیگران و کارگردانان سینما نیز اظهار کرد: مگر امریکا هستند که تحریم کنند؟ نه آنها اعتراض دارند و این مسئله هم ایرادی ندارد و باید به حرفشان گوش کرد. به نظرم باید دید که مشکل چیست و آن را حل کرد. تحریم راه‌حل نیست.

 

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا