برون مرزی

حکایت ماندنی‌ها و رفتنی‌های جشنواره موسیقی فجر

آنا گزارش می دهد؛

کمتر از یک ماه دیگر به جشنواره موسیقی فجر باقی مانده و برخی از هنرمندان موسیقی پاپ کشورمان تحت فشار چهره های سرشناس قرار گرفته و شروع به تحریم کرده اند. از سوی دیگر، دیگران نیز برای شرکت در این رویداد آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری آنا، با نزدیک شدن به جشنواره موسیقی فجر و آغاز جشنواره های دیگر، شور و هیجان زیادی در بین هنرمندان و هنردوستان کشور از رشته های مختلف به وجود آمده است. البته برخی از هنرمندان نیز با سوار شدن بر موج تحریم ها تصمیم به تحریم جشنواره ها گرفتند، اما آب همیشه راه خود را پیدا می کند و هرگز متوقف نمی شود.

از جمله هنرمندانی که این روزها از صحنه خداحافظی کردند، «بابک جهانبخش» هنرمند سرشناس پاپ کشوری است که ظاهرا صبرش با موانعی که مدتی پیش برای خروج از کشور ایجاد شد و ضبط فضا مجازی خداحافظی خود را در پاکت اعلام کرد.

در حال حاضر عده ای از برگزار نشدن جشن و مراسم مفرح در جمع مردم با نمایش خارجی صحبت می کنند در حالی که در پشت صحنه برای تولد شوهرشان در امارات برنامه ریزی دقیقی می کنند! اما حقیقت هرگز پنهان نخواهد شد.

اما به غیر از این جریان ها، سایر هنرمندان این فضا فضای هنری را از خود و هوادارانشان نگرفتند و با همه هجمه ها به فعالیت خود ادامه دادند و تصمیم به اجرا گرفتند. از جمله این مجریان می توان به امید جهان خواننده پاپ کشور و پرواز همایی که مدتی پیش در تالار وحدت روی صحنه رفت و همچنین میثم ابراهیمی که اجرایش نیز با موفقیت زیادی همراه بود، اشاره کرد.

با این حال چند هنرمند دیگر هم تصمیم به اجرا گرفتند و شنیدیم «زنکو» هم خود را برای اجرای 6 بهمن آماده می کند. زانکو خواننده و نوازنده تهرانی برای موسیقی خود در بازار موسیقی محبوب بوده و با مسعود جهانی، مهدی آذر، میشم ابراهیمی و … همکاری داشته است.

او با آهنگ هایی مانند مشلا، چه جالب، «پا قرمز»، «برو پیش علی»، «چشمت رنگیه» و … شناخته شده است.

شنیده های خبرنگار موسیقی آنا تایید می کند که تمامی بلیت های کنسرت این خواننده فروخته شده و ممکن است اجرای وی تمدید شود.

علاوه بر این، زانکو قرار است در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر نیز حضور داشته باشد، اما شنیده ها حاکی از آن است که میشم ابراهیمی، امید جهان و چند تن دیگر از هنرمندان پاپ کشور در این بخش از جشنواره حضور خواهند داشت.

و در نهایت باید دید چه هنرمندانی بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر را پر خواهند کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا