اقتصادی

تا وقتی راه تعامل با وزیر صمت باز است استیضاح لزومی ندارد

یکی از اعضای کمیسیون ساختمان شورای اسلامی گفت: با تعامل می‌توان راه‌های حل مشکلات را پیدا کرد، اما اگر مسیر تعامل بسته شود، می‌توان به استیضاح روی آورد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ترندونی، با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، اظهار کرد: من واقعاً به استیضاح اعتقادی ندارم مگر اینکه موضوع به جایی برسد که وجود نداشته باشد. راه دیگری جز استیضاح استیضاح را قانون مقرر کرده است حق نمایندگان مجلس است اما تا جایی که امکان دارد باید با ارتباط با وزرا به دنبال حل مشکل باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تلاش های خود را تطبیق داد

نماینده مردم نطنز در شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هیچ وزیری بدون خطا و اشتباه نیست اما با تعامل می توان اختلافات را نیز برطرف کرد. اگر نحوه تعامل بسته است و راه دیگری وجود ندارد، باید استیضاح را آغاز کرد. من جزو امضاکنندگان استیضاح وزیر صامت نیستم و مشکل جدی در فعالیت وزیر نمی بینم که قابل حل نباشد. به هر حال در شرایط سخت کشور و با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی بهتر است با تعامل به دنبال راه حل مشکلات باشیم.

فیروزی پوربادی گفت: مشکلات همیشه در حوزه حاکمیتی به وجود می آید و وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معدن، صنایع و بازرگانی مسئولیت زیادی دارد و در این حوزه ها نیز اختلاف نظر وجود دارد. من احساس می کنم وزیر صمت تلاش کرد همه چیز را بهبود بخشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا