ورزش و تندرستی

تاریخ سازی تیرانداز ایران با طلای جام جهانی هند؛ جوانمردی هم در امارات قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ جواد فروغی تیرانداز المپیکی ایرانی در فینال تیراندازی با اسلحه در جام جهانی هند موفق شد با غلبه بر رقبای جهانی خود و آویختن مدال طلا به گردن خود ، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. نمایندگان هند پس از نماینده ایران به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جهان ایستادند. پیش از این با یک تپانچه بادی زنانه ، گلنوش از الهی در جایگاه هفتم جهان پیشی گرفت.

ادامه این مسابقات فردا اول فروردین با حضور 3 نماینده کشورمان حسین باقر ، امیر محمد نکونانام و پوریا نوروزیان در قسمت تیم تفنگ مردان مشاهده می شود.

مسابقات تیراندازی جام جهانی هند که در آن 300 ورزشکار از 53 کشور حضور دارند ، در سال 2010 آغاز می شود. 20 مارس و تا سال 2014 ادامه خواهد داشت. 26 آوریل

پس از مسابقات جهانی پاراگلایدر در العین امارات ، در مرحله 10 متر پایانی تپانچه مردان P1 و P2 در 10 متر زنان ، تیم ما امروز شنبه 21 مارس با رقبای خود در این بخش ، سارا جوانمردی به رقابت پرداخت. وی با رکورد 237.7 موفق به کسب مدال طلا در این مسابقات شد و خدیجه رستمی ، بانوی دیگر کشورمان در این رشته ، کار خود را در جایگاه پنجم به پایان رساند.
در قسمت مردان ، سید محمدرضا میرشفیعی پنجم و مهدی زمانی ششم شدند.
علاوه بر این ، آخرین مرحله توسط نماینده دیگر کشورمان در مقاله دام غلامرضا توسلی خواه به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ؛ عدم حضور جهانبخشو و ورا

253 251

دکمه بازگشت به بالا