اقتصادی

بورس باز هم نزولی شد

شاخص بورس اوراق بهادار که دیروز افزایش یافت و به کانال یک میلیون واحدی بازگشت ، امروز دوباره سقوط کرد و به زیر یک میلیون واحد بازگشت.

به گزارش ترندونی ، معاملات امروز در بازار سرمایه به پایان رسیده و شاخص کل این بازار با 15883 واحد و 986241 واحد کاهش یافته است. این در حالی است که امروز شاخص کل با 321.914 به 755 واحد رشد رسیده است.

امروز معامله گران یک میلیون معاملات به ارزش 110.273 میلیارد سهم را به خود اختصاص دادند. نمادهای دیگر بیشترین تأثیر را در صنعت پتروشیمی خلیج فارس ، فولاد مبارکه اصفهان ، صنایع ملی مس ایران ، معدن و صنعت گل گهر ، معادن و صنعت چادورلو و بانک ملت داشتند و ایران مخابرات بیشترین را داشت. اثرات مثبت در بازارهای دیگر . مشهودترین نمادهای بورس شامل بانک ملت ، بانک تجارت و صادرات ایران ، فولاد مبارکه اصفهان ، پالایشگاه نفت اصفهان ، صنایع ملی مس ایران و توسعه سرمایه گذاری ایران خودرو بود.

شاخص کل فرابورس نیز با 178 واحد کاهش به 11113 واحد رسید. معامله گران در این بازار 679 هزار نفر بودند. معاملات با ارزش 43 هزار و 105 میلیارد ریال. در این بازار ، تأمین سرمایه گذاری صبا از فولاد اصفهان ، پتروشیمی تندگوویان ، پتروشیمی زاگرس ، فولاد هرمزگان جنوبی ، ژنراتور نیروگاه جهرم و تولید نیروگاه دماوند بیشترین تأثیر منفی را بر سایر نمادها گذاشت. لیست محبوب ترین نمادهای بدون نسخه شامل شرکت فولاد اصفهان ، بانک D ، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی ، پتروشیمی زاگرس ، سیمان لار سبزوان ، گروه کارخانه صنعتی تبارک و پردازنده آهن سیر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا