اقتصادی

بررسی کامل سری ۱۲ آیفون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین مدل

چهار مدل از سری آیفون 12 اپل هم اکنون در دسترس است که هر کدام دارای اندازه صفحه نمایش ، دوربین ، ظرفیت حافظه و مواد ساختاری مختلف هستند ، بنابراین طرفداران می توانند در مورد اینکه کدام مدل را خریداری کنند فکر کنند.

به گزارش ترندونی ، وب سایت Yahoo Finance در مورد مدل های سری Apple iPhone 12 و اطلاعات مفیدی در مورد آنها گزارش داد. آیفون 12 مینی برای کسانی است که تلفن های کوچک را دوست دارند ، آیفون 12 برای کسانی است که صفحه نمایش بزرگ و بدون هزینه اضافی می خواهند ، آیفون 12 پرو برای کسانی است که سیستم دوربین بهتری می خواهند و آیفون 12 پرو مکس برای برای کسانی که آنها همه این فرصت ها را با هم می خواهند و در عین حال مایل به پرداخت هزینه بیشتر هستند.

IPhone 12 Mini: تلفنی مناسب برای طرفداران کوچک تلفن

با قیمت 699 دلار ، آیفون 12 مینی اپل یک گوشی کوچک قدرتمند است. این گوشی از پردازنده A14Bionic استفاده شده در این سری استفاده می کند. آیفون 12 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی است که بزرگتر از مدل SE 4.7 اینچی است.

اپل این کار را با تعریض صفحه نمایش در لبه گوشی و برداشتن دکمه سنتی Home مانند نسل قبلی آیفون ها انجام داده است. صفحه بزرگتر آیفون 12 مینی به این معنی است که کاربر می تواند محتوای بیشتری از صفحه SE را در صفحه مشاهده کند. علاوه بر این ، نوع صفحه نمایش آیفون 12 مینی سوپر رتینا XDR است که مشابه صفحه نمایش های استفاده شده در سایر مدل های سری آیفون 12 است.

آیفون 12 مینی با 4.76 اونس سبک تر از سایر مدل های سری 12 آیفون و حتی مدل SE است. احساس چنین وزنی سبک هنگام نگه داشتن یا در دست گرفتن تلفن به راحتی احساس می شود ، در بین کاربرانی که یک گوشی جمع و جور را دوست دارند محبوبیت بالایی خواهد داشت.

آیفون 12 مینی همچنین دارای دوربین مشابه آیفون 12 استاندارد است که دارای لنزهای زاویه دید گسترده ، زاویه فوق العاده عریض و حالت شبانه اپل است که به کاربر امکان می دهد در نور کم تصاویر با کیفیت بالا را ثبت کند.

حافظه این مدل از 64 گیگابایت شروع می شود و می تواند تا 128 گیگابایت و 256 گیگابایت افزایش یابد و مانند همه مدل های دیگر ، سری 12 از فناوری 5G بهره می برد ، اما چون شبکه های 5G هنوز در دست توسعه هستند ، انتظار می رود سرعت بالاتر از 4G فعلی باشد LTE

علاوه بر این ، مدل مینی دارای یک صفحه سرامیکی است که به گفته اپل ، دو برابر صفحه نمایش آیفون 11 دوام بیشتری دارد و همچنین توانایی شارژ سیم Safe Mag را دارد.

با این حال ، مدل mini در مقایسه با مدل های سری 12 بزرگتر ، باتری کمتری دارد و آزمایش آن نشان می دهد که شارژ باتری مینی باتری پس از نمایش حدود 12 ساعت فیلم و دریافت همزمان پیام ، به 13 درصد می رسد. مطمئناً ، این عملکرد چشمگیر است ، اما برای کسانی که عمر باتری بیشتری دارند می تواند نامطلوب باشد.

آیفون 12: مناسب برای کسانی که تلفن بزرگتر و بدون قیمت بالاتر می خواهند

آیفون 12 با قیمت 799 دلار یک مدل استاندارد از سری 12 است. این مدل به اندازه Mini نیست ، اما به اندازه Max نیست. همه ویژگی های مدل Pro را ندارد و گران هم نیست.

صفحه 6.1 اینچی Super Retina XDR به شما امکان مشاهده محتوای بیشتری نسبت به مدل mini را می دهد و برای اکثر کاربران بر اساس اندازه گوشی یک مدل استاندارد است.

آیفون 12 نیز مانند مینی بدنه آلومینیومی دارد و از شیشه سرامیک Apple Shield ساخته شده است. همچنین پردازنده A14Bionic دارد و ظرفیت حافظه آن نیز همانند مینی 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت است. دوربین های به کار رفته در این مدل و کیفیت عکسبرداری آنها مشابه mini است و همچنین دارای یک شارژر بی سیم MegSaf و یک اتصال 5G است.

تنها تفاوت بزرگ بین مینی و آیفون 12 در اندازه گوشی است. این بدان معنی است که عمر باتری آیفون 12 کمی بیشتر است. بنابراین برای کسانی که اندازه تلفن استاندارد و بدون هیچ ویژگی اضافی Pro و Pro Max را دوست دارند ، این یک انتخاب خوب است.

IPhone 12 Pro: مناسب برای کسانی که ویژگی های تلفن در اندازه استاندارد بیشتری می خواهند

با شروع 999 دلار ، آیفون 12 پرو همان اندازه آیفون 12 است ، اما از لحاظ عملکردی نسبت به اپل پرو دارای مزایایی است. برای مبتدیان ، قاب iPhone 12 Pro از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، در حالی که قاب Mini و iPhone 12 از آلومینیوم ساخته شده است.

اندازه آیفون 12 پرو همان آیفون 12 است اما کمی سنگین تر است. پردازنده A14Bionic ، شارژر بی سیم MegSaf ، اتصال 5G و شیشه سرامیکی Apple Shield از دیگر ویژگی های مشترک این سه مدل است.

اما آیفون 12 پرو دوربین بزرگتر و گزینه های حافظه بیشتری را ارائه می دهد. در حالی که لنز دوربین آیفون 12 پرو شبیه به دو مدل قبلی است ، این لنز دارای سومین لنز تله فوتو نیز هست که به شما امکان بزرگنمایی سوژه و عکس های بهتر از نزدیک را می دهد.

بزرگنمایی نوری از بزرگنمایی دیجیتال بهتر است زیرا در بزرگنمایی نوری به جای ویژگی های نرم افزاری که تصویر تار ایجاد می کند ، از لنزهای واقعی برای بزرگنمایی لنز استفاده می شود. همچنین سنسور LiDAR اپل به گوشی این امکان را می دهد تا سریعتر از تنظیمات موجود در مدل های آیفون مینی و استاندارد ، فاصله دقیق تا سوژه را اندازه گیری کرده و روی سوژه فوکوس کند و تصویر گرفته شده واضح تر است.

مدل Pro دارای 128 ، 256 و 512 گیگابایت حافظه است.

IPhone 12 Pro Max: برای کاربرانی که همه ویژگی ها را با هم می خواهند

آیفون 12 پرو مکس بهترین مدل از سری آیفون 12 است که از 1099 دلار شروع می شود. این مدل دارای بزرگترین صفحه نمایش در بین مدل های این گوشی است که 6.7 اینچ است و پنل آن همانند Super Retina XDR و شیشه Ceramic Shield است اما اندازه آن بزرگتر است.

این مدل برای تماشای فیلم و خواندن در صفحه نمایش بزرگ گزینه بسیار خوبی است.

قاب آیفون 12 پرو مکس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و قابلیت های مشابه مدل های 12 سری دیگر از جمله شارژر بی سیم MegSaf و رابط 5G را دارد.

با این حال ، دوربین Pro Max پیشرفت های بیشتری نسبت به مدل استاندارد Pro نشان می دهد. سنسور تصویر 47٪ بزرگتر Pro Max به این معنی است که تلفن در تنظیمات عادی و کم نور بیشتر نور می گیرد و رنگها روشن تر و شفاف تر می شوند.

Pro Max دارای یک لنز تله ای 2.5 برابر بزرگتر از 2×12 Pro Zoom است. به نظر نمی رسد تفاوت زیادی باشد ، اما با عکسبرداری معمولی ، بزرگنمایی بدون دمیدن موضوع یا عکسبرداری مصنوعی کاملاً متفاوت است.

مدل Pro دارای 128 ، 256 و 512 گیگابایت حافظه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا