عمومی

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو + قیمت مانتو ارزان

قیمت مانتو ارزان اداری

قیمت مانتو اداری در طول سال دارای نوسان می شود که گاهی ارزان و گاهی گران تر می شود که دلیل آن می تواند پارچه، هزینه حمل و یا اقتصاد بازار پوشاک باشد.

تقاضای خرید مانتو و پارچه مانتویی موجب می شود که بازار رفابتی بین تولید کنندگان این نوع لباس در کشور رخ دهد.

این رقابت سبب شده تا بتوانیم قیمت بالا و پایینی را در شهر ها داشته باشیم که از نمونه بارز آن مانتو اداری بوده زیرا تقاضا و سفارش برای انواع شرکت و ارگان های دولتی و خصوصی می تواند نشأت گرفته از این موضوع باشد.

مانتو اسپرت، مانتو بلند، کوتاه، تنگ، بارداری، طرح فصل و… می تواند دارای قیمت مختلفی باشد زیرا عواملی که در این زمینه دخالت دارد شامل نوع پارچه، دوخت، طرح ساخت، مدل و دیگر عوامل می باشد.

مانتو های اداری تن خور شیکی دارند و قیمت آن ها مانند سایر پوشاک به جنس آن بستگی دارد و غالبا هر چقدر طرح دارتر باشد قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

قیمت اینترنتی مانتو ارزان اداری عمده تهران

قیمت اینترنتی مانتو ارزان اداری شیک  و مناسب با توجه افزایش راه های ارتباطی و حذف واسطه ها، به صورت مستقیم از تولیدی پارمیدا در تهران عرضه می گردد. نرخ فروش کلان برای خریداران محترم به صورت تلفنی تنها اعلام خواهد شد. راحتی پوشش کارمندان در محل کار می تواند بر روی افزایش بازدهی بسیار تاثیر گذار باشد.

قیمت اینترنتی مانتو ارزان اداری

    پارچه های مانتویی کتان به عنوان ارزان ترین مدل برای دوخت مانتو اداری در طرح ها و رنگ های مختلف به کار می آید.

    البته پارچه های دیگری نیز در بازار هستند که برای دوخت عمده مانتو اداری به کار می روند.

    هر شرکتی با توجه به پارامتر های خود سفارش رنگ و پارچه متناسب با برند خود را می دهد که در مورد طرح و الگو دوخت آن می توانید از طریق واحد مشاوره تولیدی پارمیدا در این مورد به صورت رایگان مشورت نمایید.

رنگ بندی مانتو اداری شیک و ارزان قیمت

انواع مانتوها در رنگ بندی های متفاوت بر اساس سلایق دیگران طراحی نموده ایم  اما مهم این است که رنگ بندی که محل کار شما دارد می خواهد به کدام سو برود؟ رنگ بندی عمده مانتو های تولیدی اداری بدون در نظر گرفتن قیمت به صورت زیر خواهد بود.

    طوسی

    سرمه ای

    مشکی

    خاکستری

در اینجا بستگی به نظر مدیریت مجموعه شما برای خرید و سفارش دوخت مانتو اداری دارد.

انواع مدل مانتو اداری

مدل مانتو های اداری را اگر بخواهیم به صورت کلی خدمت تان نام ببریم به صورت زیر می باشند:

    یقه 7 دو رنگ شاد

    یقه انگلیسی دم پا گشاد

   یقه آمریکایی راسته

یک نکته شوکه کننده خدمت مدیران محترم مجموعه های صنعتی عرض کنیم که اگر محیط اداری شما از کارخانه کاملا جدا و تفکیک شده است، یعنی محیط زنانه از مردانه کاملا جدا می باشد، از مانتو های راحت تر اداری که پوشش کارمندتان را در سر کار بر حسب محیط زنانه ای که در آن هستند، می توانید انتخاب نمایید. قیمت اینترنتی مانتو ارزان اداری نسبت به خرید حضوری خیلی پایین تر است .

و دو نکته را خدمت شما سروران عزیز عرض می کنم سفارش و خرید اینترنتی مانتو ارزان اداری برای شما خیلی راحت از خرید حضوری می باشد .اولا تمام مدلا های مورد سلیقه خود را می بینید و دوما در وقت و هزینه پرداختی نهایت صرفه جویی را می کنید.

قیمت عمده مانتو ارزان دخترانه در تهران

یکی از بخش های پر فروش مانتو، مربوط به مانتو ارزان است و مانتو ارزان در مدل های زنانه بیشترین فروش را دارد چرا که زنان از تنوع مانتویی بسیاری استفاده می کنند، به همین دلیل از مانتو های ارزان بسیار استقبال می کنند.

قیمت مانتو ارزان و قیمت عمده مانتو دخترانه را اگر بخواهید در نظر بگیرید، در تهران و سایر نقاط اطراف این شهر در تیراژ بسیار بالا و عمده تولید می گردد. امروزه مانتو ارزان دخترانه را می خواهیم خدمت تان معرفی کنیم، چندین مدل نخی داریم و همچنین از پارچه لی جهت تولید مانتو جین ارزان ساده نیز استفاده می شود.

چرا که بعضی از دخترانه به جز پوشیدن مانتو ارزان، از مانتو لی کاغذی نیز استقبال بسیار خوبی می کنند.

مانتو با قیمت ارزان به صورت تک فروشی و مستقیم کمتر جایی پیدا می شود، البته خیاطی مانتو با این قیمت نیز مانتو را عرضه می کنند. مانتو محصولی است که به دلیل وارداتی بودن بخشی از آن، به دو بخش مانتو وارداتی و داخلی تقسیم بندی می شود. مانتو وارداتی فعلا در دو بخش ترک و چینی است.

مانتو چینی که به قیمت های بسیار ارزان در بازار وجود دارد و مانتو ترک در قیمت های بسیار بالا حتی در بعضی مغازه ها و فروشگاه های مانتو تا 12 میلیون تومان هر عدد قابل عرضه می باشد

این همه اختلاف بین قیمت مانتو ها، نتیجه ای جز عدم ثبات قیمتی و گاهی اوقات عرضه مانتو بی کیفیت در غالب مانتو باکیفیت نبوده است. سعی کنید که مانتو شناس باشید، اگر مانتو شناس نیستید و سردرگم هستید که از چه جنس مانتویی بهتر است در کدام فصل سال انتخاب کنید، بهتر است که به مشاوران ما در این سایت پخش مانتو رجوع کنید، تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

مانتو در تهران که به عنوان پوشش اصلی برای بانوان به حساب می آید تنوعی بی نظیر در جای جای تهران دارد .این مهم است به دنبال چه مانتویی هستید و چه قیمتی را برای خرید مانتو در نظر دارید .ما در این مقاله علاوه بر ارائه ی بیش از 300 مدل جدید از بهترین مزون های مانتو تهران و بهترین مزون های تبریز، لیست مراکز خرید مانتو در تهران را نیز برای شما آماده کرده ایم.

علاوه بر مشاهده ی مدل های شیک و خاص مانتو مجلسی ،تا 15 شهریور ماه انواع مدل های موجود در سایت با 25درصد تخفیف برای مشتریان گرامی ارائه خواهد شد .

باتوجه به اینکه اصلی ترین پوشش بانوان مانتو میباشد ولی تنوع مدلها درتهران باتوجه به اینکه ،تهران مرکز ایران میباشد ترجیحا بانوان بیشتر دوست دارند جدیدترین مدلها را از مانتو فروشی های تهران پی گیری کنند واحساسی که طبیعتا در همه وجود دارد .تهران باتوجه به گسترده گی شهر وتعدد زیاد مراکز خرید ،اصولا هر مدل وهر قیمتی رادر میتوان یافت .

امروزه در اکثر نقاط تهران مراکز خرید خیلی لوکس بناشده که شباهت زیادی به مراکز خرید ترکیه ودبی دارد ودراین مراکز خرید اکثر مغازه ها به فروش مانتو ولباسهای زنانه اختصاص یافته.ولی در چندسال قبل مراکز محدودی وجود داشتند که میبایستی هم وقت بیشتر صرف کنی وهم فقط جاهای محدود را برای یافتن مانتو ازجمله بازار ویاچند مرکز خرید قدیمی .

مانتو در تهران در مناطق مختلف ،قیمت های متفاوتی دارد وباتوجه به بودجه خریدار از کمترین قیمت شروع وتاحد متوسط ادامه پیدا میکند .بهترین مانتو فروشی های لاکچری در همین تهران که اکثرا پاتوق ثروتمندان وهنرپیشه ها میباشد تا مرز 25 میلیون تومان مانتو عرضه شده است.ولی اینکه این نوع مانتو چi هستند وچگونه !بایستی هنگام خرید بدانید که اولا برند خارجی میباشد ثانیا نازک کاری وگلدوزی وپارچه این نوع مانتوها در نوع خود بینظیر هستند.

اکثرا در مناطق خاصی که مانتو عرضه میشود مملو از فروشگاههای مانتو فروشی ازجمله خیابان هفت تیر ،شهرک غرب ،بازار رضا وغیره .قبل ازاینکه به مناطق مانتوفروشی بپردازیم مهم است بدانیم که پایتخت نشین ها درباره مانتو چه تمایلاتی برای مدل مانتودارند.

مانتو در تهران برای قشر متوسط بابهره گیری از پارچه های چینی وایرانی توسط تولیدکنندگان این صنعت،بصورت انبوه به فروشگاهها پخش میشود وخریداران در تمام نقاط تهران با قیمت معمولی و قابل دسترس میتوانند تهیه کنند .از مسائل معیشتی که بگذریم .مانتو از اولویت خاصی نزد خانمها برخورداراست وبانوان تهرانی ،مد و زیبایی رابیشتراز همه درک میکنند.

انتخاب مانتو در تهران  ،باتوجه به شناخت خانمها از طراحی ومد ،خیلی مشکل شده واساسا پسند ،برای بانوان خریدار ،خیلی زحمت میخواهد .یک فروشنده ماهر ،بایستی توانایی های زیادی در ارائه یک مانتو مورد پسند داشته باشد وتعاریفی که از مانتو مورد فروش مینماید حتما باید صدق داشته باشد والا حتما مرجوع وکم کم مشتریان خود را از دست خواهد داد.

مانتو در تهران هم بصورت تولیدی وهم مزونی وهم وارداتی از کشورهای ترکیه،دبی ودیگر کشورهای همسایه که به فرهنگ پوششی ما نزدیک هستند عرضه میگردد امروز باتوجه به پیشرفت تکنولوژی ،اکثر عرضه کنتدگان مانتو ،بصورت اینترنتی وازطریق اینستا گرام ودیگر فضاهای مجازی فعالیت میکنند.

مانتو درتهران در اکثر فروشگاههای بزرگ مانتو از عالیترین پارچه هاوبهترین طرحهای روز توسط ماهرترین مزون ها وخیاطان باتجربه دوخت وبه فروشگاهها عرضه میگردد مانتو سنتر بخاطر راحتی وآرامش خریداران مانتو ،جدیدترین مدلهای روز رااز تمامی فروشگاههای لوکس ولاکچری انتخاب وبنمایش گذارده که بانوان محترم از منزل بتوانند اولا از طرحهای جدید روز مانتو مطلع شده ،ثانیا برای انتخاب دیگر لازم نیست ازخانه بیرون بروید بانگاهی به سایت مانتو سنتر مانتو مورد علاقه تان راحتما از مانتو سنتر پیداخواهیدکرد.

امروزه تهران بعنوان مدرنترین شهرهای دنیا ،مهد بهترین وجذابترین وشیکترین مانتوهای روز دنیا تبدیل شده وفروشگاههای اینترنتی وحضوری برای فروش بیشتر ،از عالیترین پارچه هایروز دنیا وبااستفاده از دنیای فشن ،جدیدترین وشیکترین مدلهارابرای مشتریان خود عرضه میکنند.

 مانتو در تهران معنای خاصی پیداکرده ویکی از ملزومات خانمها در عرصه پوشش به جایگاه واقعی خود رسیده،امروزه بازار پارچه های لاکچری وشیک در تهران همیشه فعال وشلوغ هست .خیاطان ومزونهای متخصص برای پیداکردن بهترین پارچه ها همیشه در تلاش هستند.ویترین فروشگاهها مملو از مانتوهای لاکچری وشیک ،آماده عرضه به مشتریان میباشد.

مانتو درتهران از ویژگیهای خاصی برخوردار است .یک خانم شیک پوش برای خرید مانتو مورد نظر خود ،خوب میداند به کدام سایت مراجعه کند وعالیترین مانتو خود را انتخاب کند مانتو سنتر برای آن دسته از بانوان مشکل پسند .گلچینی از زیباترین مدلها باپارچه های عالی ودوخت های خیلی محکم ،در صفحه اختصاصی خود قرار داده که فقط بایکبار مراجعه به سایت مانتو سنتر ،آرامش پیداکردن مانتو ایده آل خود را باز خواهید یافت.

مانتو درتهران را در یک مقوله نمیتوان جای داد چون تنوع مدلها وتعدد مراکز فروش به حدی زیاد است که سعی کرده ایم لیستی از فروشگاههای مانتو در نقاط مختلف تهران به شما ارائه کنیم تا در صورت نیاز با کمترین وقت وصرف هزینه کم از خرید خودتان لذت ببرید

 مانتو در تهران حرف اول رامیزند شیکترین وجذابترین مدلهای مانتو در اکثر فروشگاههای مانتوفروشی موجود است .بهمین خاطر اکثر فروشندگان سایر شهرها ،همیشه جدیدترین مدلهای مانتو را از مراکز عمده مانتوفروشی های تهران ،تهیه وبه شهرستانهای خود میبرند .آنچه اولین مد وجید ترین ولاکچری ترین مدلها میباشد توسط مانتوفروشی های تهران کشف وتولید وسپس روانه بازار میگردد.

مانتو در تهران تبدیل به یک صنعت حرفه ای شده وازاین طریق هزاران نفر اعم از طراح، برشکار ،خیاط ،وسایر عوامل مرتبط باتولید مانتو امرار معاش میکنند .مراکز خرید بزرگ تهران مملو از مانتو فروشی های متعدد باارائه جدیدترین مدلها از بهترین پارچه های خارجی میباشد.

 مانتو سنتر بعنوان یکی از فروشگاههای فعال اینترنتی با پایبندی به چند اصل الزامی که میبایست به یک فروشگاه اینترنتی اعتبار خاص ببخشد بنا شده .صدق تصاویر سایت بااصل جنس ارسالی،ضمانت بازگشت کالاتا 7روز درصورت وجود معایب ونواقص،،پرداخت در محل .

مانتو سنتر در مدت کوتاهی بارعایت اصول یک فروشگاه اینترنتی ،توانسته یکی از موفق ترین فروشگاههای ایران بشمار بیاید .تعدد کالا برای مانتو سنتر در اولویت بعدی قرار دارد،آنچه مانتو سنتر اهمیت خاصی قائل است وفای به عهد ومنشور مختص مانتو سنتر میباشد .

شما باورودبه سایت مانتو سنتر از تمامی مدلهای ماتتو در سراسر ایران مطلع خواهیدشد وبدون زحمت ونیازی به خارج شدن ازخانه نخواهید داشت ومانتو مورد پسند خود رااز مانتو سنتر خواهید یافت. آرامشی که از خرید از مانتو سنتر خواهید داشت بیاد ماندنی خواهدبود.

ما باوفاداری به اصول ومنشور مانتو سنتر سعی داریم در وهله اول اعتماد سازی رابهبود ببخشیم وطعم اعتماد بار دیگر در بین همدیگر راتجربه کنیم .

ما بیشتراز هرچیز به اعتماد شما نیازمندیم .

درآینده نزریک باافزودن کالاهای مرتبط واساسی دیگر سعی خواهیم کرد بعنوان عضوی مجازی همیشه در کنار شماباشیم .

مانتو سنتر برای فروش در سطح ایران ،به هیچ وجه محدویت قایل نیست ،از شمال تاجنوب واز شرق تاغرب ایران ،حتی دور افتاده ترین مناطق راهم تحت پوشش قراردادیم واین فراگیری حدونهایتی نخواهدداشت.

هدف از باروری وگسترش سایت مانتو سنتر ،ایجاد یک فضای رقابتی سالم دربین اقشار جامعه ومانتو سنتر میباشد.

در دنیاییکه اکثر کالاها کپی وغیر اورجینال هستند این باور را مانتو سنتر دربین مشتریان خود بارور خواهدساخت که هنوز هم میتوان کالای اورجینال وآنچه انتخاب کردید صدق همان رااز مانتو سنتر خواهیدیافت.

مانتو سنتر یک مجموعه بزرگ پوشاک زنانه باهمکاریمجرب ترین مزونهاومتخصص ترین طراحان مد وخیاطان ماهر وچیره دست فعالیت گسترده ای در سراسر ایران آغاز کرده وباهمیاری شما به این رسالت گسترده ادامه خواهیم داد.

آنچه مهم است که شما هم مطلع باشید این است که نعدد کالا دراولویت بعدی ما قرار دارد ،آنچه مارا در اهدافمان پیش خواهد برد تعهد به کالایی که عرضه میکنیم میباشد .

مانتو در تهران   بصورت تولیدی  و مزونی در دسترس بانوان شیک پوش قرار میگیرد.اما وقتی صحبت از مانتو مزونی  میشود کار فروشنده مانتو سخت است.جدید ترین مدل های  بهترین مزون های مانتو در تهران  و بهترین طراحان مانتو و لباس زنانه را در مانتو سنتر در دسترس شما قرار میدهیم.انواع مانتو های سایز بزرگ شیک و خاص برای بانوان شیک پوشی که لباس متناسب با سایز خود پیدا نمیکنند .علاوه بر اینکه میتوانید سفارشات خود را در بزرگترین فروشگاه اینترنتی مانتو ثبت کنید .

سفارشات دوخت شما نیز متناسب برای هر سایزی پذیرفته میشود. برای خرید مانتو در تهران پیشنهاد میکنیم در این روزهای کرونایی حتما در صورت نیاز از خرید اینترنتی استفاده کنید اما در صورتیکه نمایل به خرید اینترنتی مانتو ندارید هنگام خرید از مانتو در تهران  هنگام خرید از مراکز فروش مانتو تهران حتما به موارد زیر دقت کنید .برای خرید مانتو حتما به مراکزی که در ادامه مطلب معرفی خواهد شد سر بزنید . حتما به موارد زیر دقت کنید .برای خرید مانتو حتما به مراکزی که در ادامه مطلب معرفی خواهد شد سر بزنید .

تخفیف 25 در صدی مانتو سنتر به همراه بن خرید مانتو پاییزه در تهران هم اکنون در دسترس شماست .

دکمه بازگشت به بالا