اقتصادی

برخورد با دفترخانه‌هایی که مسکن ملی به نام می‌زنند

به گفته یکی از مقامات وزارت راه و شهرسازی ، دفاتر ثبت یا آژانس های املاک و مستغلات درگیر در خرید و فروش واحدهای مسکونی ملی حفظ می شوند.

به گزارش ترندونی ، خرید و فروش واحدهای برنامه اقدام ملی مسکن غیرقانونی است. در همین حال ، مقامات وزارت راه و شهرسازی بارها اعلام کرده اند که به دلیل این اقدام امتیاز فروشنده محروم خواهد شد.

اعلام فروش امتیاز توسط واحدهای اقدام ملی مسکن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. قیمت ها نیز از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. بنابراین در برخی از مناطق کشور از 20 میلیون تومان شروع می شود و در شهر پردیس از 270 تا 300 میلیون تومان است.

اخیراً امیر زاغیان ، معاون مسکن و ساخت و ساز اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفته بود که فروش واحدهای مسکونی ملی علاوه بر سلب امتیاز متقاضی ، اقدامات قانونی را از طریق دادگستری تشویق می کند. با ….. می آید.

اما چند روز پیش ، محمود محمودزاده ، معاون وزیر راه و شهرسازی به ترندونی گفت: “تا زمانی که معاملات غیررسمی به عنوان یک سند شناخته شود ، خرید و فروش مسکن ملی اجتناب ناپذیر است ، اما ما از نمونه های خرید و فروش استفاده می کنیم. مسکن ملی از طریق ما با کلاسهای مرتبط سروکار داریم

گرم شدن بازار امتیازات مسکن ملی واکنش محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی را برانگیخت ، وی اظهار داشت: کسانی که امتیازات خود را می فروشند شکل C آنها را قرمز می کنند و دیگر نمی توانند از تخفیف ها استفاده کنند. .

با توجه به همه این تفاسیر ، عملیات ملی دریافت امتیاز مسکن در فضای مجازی و برخی آژانس های املاک و مستغلات در زیر پوست و حتی در ملا public عام صورت می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا