اقتصادی

باید خودمان را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی قوی کنیم

رئیس سازمان بسیج صنفی گفت: تعهد غرب و آمریکا در برجا روشن شده است. این دولت ها می خواهند مردم ایران را از بین ببرند، پس چگونه انتظار همکاری آنها را داریم؟ باید با استفاده از ظرفیت درونی خود و توجه ویژه به همسایگان و کشورهای دوست خود را تقویت کنیم وگرنه به تعبیر مقام معظم رهبری زانو زدن در برابر دشمن و بوسیدن پنجه گرگ خطای نابخشودنی است.

به گزارش ترندونی، غلامرضا حسن پور، سخنگوی وزارت صمت اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از گزارش رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره دیپلماسی اقتصادی همسایگی، در «بیانیه گام دوم» گفت: انقلاب میلیون. جمعیت، بنابراین تمرکز بر همسایگان باید یک اولویت اقتصادی باشد. سوال اینجاست که بخش خصوصی تا چه اندازه توانسته از این ظرفیت استفاده کند و آیا واقعاً به این موضوع پرداخته‌ایم یا اینکه هنوز یک رویای در حال غرق شدن غرب است؟

رئیس بسیج سازمان نظام صنفی، بازار و اقتصاد کشور ادامه داد: ما نباید محله را تحریک کنیم و جای دوست و دشمن را عوض کنیم، بلکه دستورات حکیمانه فرمانده معظم انقلاب را که در راه است اجرا کنیم. از نظرات دلسوزانه کارشناسان اقتصادی.» و ترتیب داد.

حسن پور در انتقاد از دولت های دهه 90 در حوزه اقتصادی، بخش خصوصی به ویژه بازرگانان را نیز به دلیل بی توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب مورد انتقاد قرار داد.

لازم به ذکر است که در جلسه امروز شورای نمایندگان اتاق ایران، قاسمی رئیس مرکز پژوهش های اتاق ایران از دولت خواست که بر اقتصادهای همسایه تمرکز نکند و بخش خصوصی از تجارت با همسایگان خودداری کند. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا