اقتصادی

بابایی کارنامی: اوجی، تجربه مدیریتی و روحیه جهادی دارد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مهندس جواد اوجی از وزارت نفت است. تجربه او کاملاً با موقعیت ارائه شده مرتبط است. اوجی دارای تجربه مدیریتی و روحیه جهادی است.

به گزارش ترندونی ، علی بابایی کارنامی در جلسه صبح جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با موافقت وزیر پیشنهادی نفت گفت: “ساختار سازمانی برای وزارت نفت بسیار مهم است.” یکی از موضوعاتی که برای این وزارتخانه مطرح است ، بحث پرسنل آن است که نیروی متخصصی است که در شرایط سخت زندگی می کند. بی عدالتی ساختار سازمانی باید از بین برود.

نماینده مردم ساری در مجلس یازدهم ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی یکی از مواردی است که مورد توجه رهبری است. وزارت نفت یکی از بخشهایی است که می تواند این شرط را رعایت کند. نقش مردم در سرمایه گذاری روی نفت بسیار مهم است.

بابایی در مورد ضرورت فروش نفت گفت: وزیر پیشنهادی باید در مسائل تجارت خارجی بسیار باهوش باشد. ما باید کل ذخایر نفت و گاز در شمال و جنوب کشور را افزایش دهیم. وزارت نفت فقط یک فروشنده کالا نیست. ما باید فروش مواد اولیه را رها کنیم و به سمت تولید فرآورده های نفتی برویم.

سرانجام نایب رئیس کمیته اجتماعی مجلس گفت: مهندس جواد اوجی از ارگان های وزارت نفت است. تجربه او کاملاً با موقعیت ارائه شده مرتبط است. اوجی دارای تجربه مدیریتی و روحیه جهادی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا