ورزش و تندرستی

این جام‌ها را به هواداران تقدیم می‌کنیم/ برای موفقیت در آسیا آماده می‌شویم

خوردبین: این جام‌ها را به هواداران تقدیم می‌کنیم/ برای موفقیت در آسیا آماده می‌شویم

مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: تیم برای تکرار موفقیت در فصل بعد در ایران و آسیا آماده می‌شود.

محمود خوردبین در گفت‌‌وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با پیروزی در دربی اظهارداشت: در این دیدار شاهد بازی و نمایش خوبی از هر دو تیم بودیم و خدا را شکر پرسپولیس با ارائه نمایشی برتر موفق شد با پیروزی در این بازی قهرمان شود.

وی در مورد روند این دیدار تاکید کرد: ما می‌توانستیم در 90 دقیقه پیروزی‎‌مان را جشن بگیریم اما گل دیرهنگام دریافت کردیم. به‌هرحال مهم این بود که توانستیم در وقت‌های اضافه گل خورده را جبران کرده و به پیروزی و قهرمانی برسیم.

سرپرست قدیمی سرخ‌ها ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به تمامی هواداران تصریح کرد: هواداران در این فصل مثل همیشه با حمایت‌های خوب خود سهم ویژه‌ای در این قهرمانی‌ها داشتند و این جام را به همه آنها تقدیم می‌کنیم. ضمن این که باید به بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه هم خسته نباشید بگویم که در این فصل پرفشار تلاش زیادی را برای موفقیت باشگاه داشتند.

وی در پایان در مورد آینده پرسپولیس گفت: مدیران تلاش می‌کنند با یک تیم پرقدرت برای فصل بعد، شرایط را برای موفقیت در فصل آینده در تورنمنت‌های داخلی و موفقیت در آسیا آماده کنند.

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا