اقتصادی

اپراتور MTN در افغانستان خریدار پیدا کرد

گروه مخابرات MTN 53 میلیون دریافت کرد پیشنهاد خرید دلاری برای تجارت شما در افغانستان.

به گزارش ترندونی، رالف موپیتا، مدیرعامل اپراتور موبایل آفریقای جنوبی MTN در کنفرانس درآمد این گروه بدون افشای نام خریدار به خبرنگاران گفت: در مجموع 35 میلیون دلار در یک بازه زمانی پرداخت می شود. درآمد آن 31 میلیون دلار خواهد بود.

وی افزود: تکمیل این قرارداد خروج MTN از بازارهای خاورمیانه را تکمیل می کند. گروه MTN MTN یمن را فروخت و سال گذشته از MTN سوریه خارج شد. سرمایه گذاری 49 درصدی گروه ام تی ان در ایرانسل در سبد MTN باقی خواهد ماند.

در سال 2020 گروه MTN اعلام کرده است که به منظور تحکیم ساختار خود و کاهش ضرر در بازارهای پرریسک، از بازارهای خاورمیانه خارج شده و بر تجارت اصلی خود در آفریقا تمرکز خواهد کرد. گروه بازار 19 اعلام کرد درآمد خدمات آن در شش ماه منتهی به 30 ژوئن 14.8 درصد افزایش یافته است. تا 92.5 میلیارد راند (5.71 میلیارد دلار) یعنی 4.1 درصد. و 29.3 درصد رشد در MTN غنا.

بر اساس گزارش رویترز، درآمد اطلاعاتی این گروه در مدت مشابه 35.9 درصد افزایش یافته است. درآمد تماس، بزرگترین منبع درآمد خدمات MTN، 1.9 درصد افزایش یافت زیرا مشترکین آفریقای جنوبی تماس های صوتی را به تماس های اینترنتی ترجیح دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا