عمومی

انقلاب اسلامی راهی برای عبور از مدرنیته و ترویج فرهنگ الهی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با تبریک فرا رسیدم ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سابروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب مانند بارقه ای امید و حیات بخش بوده و همانند وعده قرآن کریم نهضتی امیدوار کننده برای مستضعفان جهان است تا این حکومت را به دست صالحان برسانند.

وی افزود: این انقلاب و فرهنگی که در پیش گرفته راهی برای عبور از مدرنیته و آغاز ترویج فرهنگ معنوی و الهی در جهان و پایان دادن به فرهنگ و تمدن غربی است و به همین دلیل دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام همواره از تمام راه ها برای توهین به مقدسات این دین و انقلاب استفاده می کنند.

وی یادآور شد: این دشمنی های گام های آنان برای به تاخیر انداختن افول و سقوط فرهنگ غربی است اما در نتیجه اتکا به پشتیبانی مردم، تبعیت از رهبر انقلاب و اعمال دستورات الهی بدون شک انقلاب اسلامی همانند سال گذشته پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: این امام همام برهان دین بر خلق بود و اولین یار پیامبر و شجاع ترین یاور مظلومان است که بشریت با حماسه و رشادت‌های او متحول کرد.

وی افزود: زندگانی پر بار این امام از نخستین روزهای ترویج یگانه پرستی در فضای کفرآلود و پر مخاطره مکه و شجاعت بی بدیل ایشان در میدان های نبرد گرفته تا گسترش اسلام و پذیرفتن مسوولیت قضاوت و رهبری امت سرشار از پند و حکمت و معرفت است که باید در زمان حاضر الگوی آحاد مختلف جامعه باشد.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز با اشاره به سالروز ارتحال حضرت زینب کبری یادآور شد: این بانو نمونه بارزی است که عظمت شخصیت زن از نگاه اسلام را به جهانیان تبیین کرده است.

دکمه بازگشت به بالا