اقتصادی

افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است/ دولتمردان کشور را دعا کنید

ترندونی/گلستان وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه با رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید تلاش برای حل مشکلات اقتصادی با جدیت ادامه دارد، گفت: به فضل الهی افق روشنی در انتظار کشور است. اقتصاد.

سید احسان خاندوزی شامگاه یکشنبه در نشست هیئت فاطمیون عزاداران حسینی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زاید علیه السلام با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که در شب به شهر آمدم، وحدت نمادین و همدلی کرد. عاشورا فرمود: حضرت یحیی بن زید (علیه السلام) نواده مستقیم امام سجاد (علیه السلام) و مایه خیر و برکت برای همه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت در ماه های اخیر با شدت و جدیت ادامه یافته است، تصریح کرد: شک نکنید با توکل به خدا کشور عزیزمان روز روشنی را شاهد خواهد بود.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: از شما مردم شریف نیز تقاضا دارم که نمایندگان دولت به ویژه رئیس جمهور را از دعای خیر محروم نکنید. دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را شکست می دهد و به مردم خدمت می کنند.

به گزارش ترندونی، در حاشیه این بازدید مسئولان و مدیران ارشد شهرستان گنبدکاووس و عزاداران حسینی این شهرستان از وزیر اقتصاد و دارایی خواستار اجرای جامع خ. امامزاده یحیی بن زید علیه السلام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا