برون مرزی

از فردا توییتر جهنم دره ای نیست که هرچه دل‌تان خواست در آن بنویسید!

زومیت نوشت: ایلان ماسک چند ماه پیش گفت که ممکن است پس از خرید توییتر، حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را برگرداند. ترامپ به دلیل اظهارنظرهایش در مورد هجوم مردم به ساختمانی که کنگره در آن نشسته بود از توئیتر منع شد. یکی از مدیران ارشد گروپ ام می گوید بازگشت دونالد ترامپ به توییتر خط قرمز بسیاری از شرکت های تبلیغاتی است.

خریدار تبلیغات GroupM می‌گوید برخی از برندهای بزرگ به این شرکت گفته‌اند در صورت بازگشت ترامپ، همه تبلیغات در توییتر را متوقف کند. مارک های باقی مانده اکنون منتظرند ببینند پس از فروش توییتر به ماسک چه اتفاقی می افتد. ترامپ ظاهرا گفته است که حتی در صورت موافقت ایلان ماسک به توییتر بازنخواهد گشت. رئیس جمهور سابق آمریکا اکنون شبکه اجتماعی خود را دارد.

ایلان ماسک در پیامی به شرکت‌های تبلیغاتی می‌گوید که هدف از خرید توییتر ایجاد یک انجمن است که در آن افراد بتوانند گرد هم آیند. جایی که نظرات مختلف به روش سالم مورد بحث قرار می گیرد. اما مدیر عامل تسلا می گوید توییتر به دره جهنمی تبدیل نخواهد شد که در آن بتوانید هر چیزی را بدون عواقب بیان کنید. ماسک می‌گوید توییتر باید یک پلتفرم گرم و خوش‌آمد برای همه باشد، تا زمانی که از قوانین پیروی کنند. به گفته ایلان ماسک، توییتر به پلتفرمی برای تقویت برند و رشد شرکت ها تبدیل خواهد شد.

ایلان ماسک در توئیتی جدید می گوید دیدگاه هایش در مورد تبلیغات در رسانه ها به اشتباه ارائه شده است. ماسک می گوید که تبلیغات، اگر به درستی ارائه شوند، می توانند مصرف کنندگان را درگیر کنند، سرگرم کنند و به آنها اطلاع دهند. به گفته مدیرعامل اسپیس ایکس، توییتر در آرزوی تبدیل شدن به معتبرترین پلت فرم تبلیغاتی در جهان است.

ایلان ماسک گفته است که از تبلیغات متنفر است. در سال 2022 اوایل سال جاری، ماسک در یک سری توییت‌ها اعلام کرد که توییتر باید به مدل اشتراکی روی بیاورد و دیگر تبلیغاتی را در سرویس توییتر آبی نمایش ندهد. Twitter Blue یک سرویس اشتراک با ویژگی های اضافی است. ماسک برنامه های جدی برای افزایش درآمد توییتر دارد و احتمالاً بخشی از این طرح اخراج خواهد بود. ماسک از تنظیم قدرت 75٪ جلوگیری کرد. با این حال، برخی از کارکنان فعلی احتمالا هنوز هم اخراج خواهند شد.

ایلان ماسک خود را حامی جدی آزادی بیان می داند. به همین دلیل، او معتقد است توییتر باید رویکرد محتاطانه تری برای حذف توییت ها یا مسدود کردن حساب های کاربری در پیش بگیرد. کاتلین مک کورمیک قاضی دادگاه ایالت دلاور به ایلان ماسک تا 6 نوامبر فرصت داد. پایان (جمعه) برای فسخ قرارداد. در صورت عدم انعقاد قرارداد، تاریخ جلسه دادگاه اعلام می گردد. این شکایت مربوط به شکایت توییتر علیه ایلان ماسک به دلیل تلاش برای نقض مفاد قرارداد است.

5858

دکمه بازگشت به بالا