سلامت و دانش

آمادگی برای واردات ۱۰ میلیون دُز واکسن برای گردشگری

ال رئیس جامعه گردشگری آمادگی خود را برای واردات 10 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا برای استفاده در بخش گردشگری برای احیای صنعت کشور اعلام کرد.

به گزارش ترندونی ، حسن تقی زاده انصاری به مدت صد سال در نشست خبری سمپوزیوم گردشگری ایران گفت: ایمنی اعضای صنعت گردشگری یکی از درخواست های ما از دولت جدید است. همکاران ما با مشکلات خدماتی خاصی روبرو هستند ، که صدمات زیادی به اعضای صنعت گردشگری وارد کرده است ، بنابراین ما از وزارت بهداشت و جهانگردی خواسته ایم 10 میلیون دوز واکسن روسی برای ساده سازی گردشگری و حل مشکلات اعضا وارد کند. نمایندگان صنعت گردشگری. و ما آمادگی خود را برای واردات آن اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه اکنون برای غلبه بر بحران موجود در صنعت گردشگری و بازسازی آن در زمان کرونا به فناوری های جدیدی نیاز داریم ، افزود: یکی از گروه های کاری این سمپوزیوم گردشگری سلامت و طب سنتی است. این کارگروه ، با کمک متخصصان این حوزه ، چالش های بخش گردشگری سلامت و روند تاریخی طبیعت درمانی در قرن گذشته را بررسی می کند. این منطقه از آنجا که بسیاری از جهانگردان از کشورهای همسایه برای درمان در ایران اقدام می کنند بسیار مهم است.

وی یادآور شد که ، برای اطمینان از امنیت بیشتر و عبور از این منطقه ، ما به کمک ادارات بهداشتی نیاز داریم تا ورود گردشگران در این شرایط بحرانی کاملاً قطع نشود. سایر ارگان ها و م institutionsسسات دولتی نیز باید پشتیبانی لازم را انجام دهند تا گردشگران بتوانند هرچه سریعتر به کشور سفر کنند.

انصاری ادامه داد: در حالی که ما در زمینه گردشگری مجازی موفق بوده ایم و توانسته ایم مقاصد گردشگری و ابزارهای آنها را معرفی کرده و تورهای گردشگری مجازی را ترتیب دهیم ، از طریق پارک های علم و فناوری مانند پارک ملی علوم ، بحران را بازسازی کرده و فناوری پیشرفته را ارتقا دهیم. و صنایع فرهنگی. موسسات مرتبط با جهانگردی علاقه مند به ایجاد شرکتهای نوپا و تبلیغات بیشتر در بازار هدف هستند.

این فعال گردشگری افزود: ما می توانیم ظرفیت درمان را مهار كنیم ، به شرط آنكه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی با برنامه ریزی مناسب بتواند بازار مخاطبان را افزایش دهد تا در موارد اضطراری بیماری عروق كرونر قلب از این فرصت به خوبی استفاده كنیم.

ال رئیس جامعه جهانگردی گفت که نه تنها ایران بلکه بقیه جهان نیز در زمینه اپیدمی کرونا با چالش های زیادی روبرو شده اند. اگرچه صنعت گردشگری با افتتاح هتل ها در برخی از کشورها مانند استرالیا فعال شده است ، اما اکنون آنها با چالش منابع انسانی روبرو هستند زیرا دیگر تخصص لازم را ندارند.

انصاری درباره دستیابی به سمپوزیوم گردشگری صد ساله ، با اعتقاد به اینکه سازمان آن می تواند چشم انداز صنعت را ترسیم کرده و به برنامه ای برای آینده تبدیل شود ، اضافه کرد: تأمین ظرفیت در این زمینه برای آینده

وی گفت: ستاد دولت جدید از ما در این زمینه کمک خواسته است و امیدواریم با مشارکت مسئولان متخصص در این زمینه و همکاری با کارآفرینان ، با حمایت رئیس جمهور و دولت جدید ، صنعت گردشگری با خسارت کمتری از بحران عبور خواهد کرد. “

ما نگران هستیم که گردشگری در انتهای لیست قرار بگیرد

محمدحسین ایمانی خوشخو ، مدیر پارک ملی صنعت نرم ، فناوری و فرهنگ ملی نیز در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی آنلاین گفت: “صنعت جهانگردی ایران بیمار است ، اما صنعتگران و فعالان این حوزه باهوش هستند و دولت جدید می تواند کمک کند این متخصصان انگیزه جدیدی برای صنعت گردشگری است. این نگران کننده است که مشکلات اجتماعی موجود صنعت گردشگری را در انتهای لیست قرار دهد و هیچ کس از آن دفاع نمی کند.

وی در مورد نقش ویروس های ویروس کرونا در رکود در صنعت گردشگری گفت: “شیوع و اپیدمی تاج نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان ضربه وحشتناکی به بخشهای مختلف به ویژه گردشگری وارد کرده است. بخش صنعت. “در همین حال ، کشورهای مختلف اقداماتی را برای حل این مشکل ایجاد کرده اند. انتظار می رود اقدامات واضحی در ایران نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به سفرهای مسافرتی برای تزریق واکسن ویروس کرونا در ارمنستان گفت: وقتی در این منطقه تماشاگر هستیم و مراقبت کافی نداریم ، این امر منجر به توسعه تورهای گردشگری برای تزریق واکسن ویروس کرونا می شود. اگر دولت جدید نظارت کافی و حکمرانی خوبی در این زمینه داشته باشد ، همه چیز طبق قوانین پیش می رود.

ایمانی خوشخو ادامه داد: عمر جهانگردی در جهان و ایران بیش از صد سال قدمت دارد و اسناد و مدارک تاریخی نشان داده است که سفر و رفت و آمد مردم برای هدفی خاص دارای سابقه ای بسیار طولانی است و آرزوی تاریخ بشر را دارد. در این سمپوزیوم ، ما قصد داریم با مشارکت گروهی از صاحب نظران و مدرسین دانشگاه ، مروری علمی (نه فقط نظری) درباره مجلات این صنعت طی صد سال گذشته داشته باشیم.

وی یادآور شد: “یکی از مهمترین اهداف ما از نخستین روزهای هم اندیشی ، کاوش و انتقاد از حاشیه های صنعت گردشگری قرن گذشته ، شناخت زمینه گردشگری ، برنامه ریزی و اجرای آینده است. اولین دولت و رهبری “همایش جدید می تواند از دستاوردهای این سمپوزیوم نهایت استفاده را ببرد. هم اندیشی در حال حاضر توسط 30 ارگان دولتی ، م institutionsسسات ، ارگانها ، سازمانها و سازمانهای بین المللی پشتیبانی می شود.

ایمانی و خوشخو ، در پاسخ به این سوال که گردشگری سلامت در این سمپوزیوم بررسی می شود؟ وی اظهار داشت: بدون شک گردشگری سلامت یکی از مهمترین ظرفیت ها در زمینه گردشگری است که اگرچه در مناطق مختلف ایران ظرفیت های بهداشتی وجود دارد اما متأسفانه ما نتوانسته ایم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و از سایر ظرفیت ها عقب هستیم كشورها ، بنابراین یكی از موضوعات اصلی. “مروری است بر گردشگری سلامت در ایران.

سمپوزیوم صد ساله ایرانی در جهانگردی. شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، پارک علم و فناوری فرهنگی ، کمیته ملی ICOM ، ایران e. انجمن گردشگری 13 کارگروه تخصصی با پشتیبانی و همکاری دانشگاه تهران ، دانشگاه اصفهان ، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، وزارت راه و شهرسازی ، بنیاد جهانگردی استاد جعفری ، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران ، شهرداری تهران ایجاد کرده است. ستاد گردشگری و اتحادیه های تخصصی گردشگری و حرفه ای در تاریخ 17 جولای برگزار می شود. برای سه روز.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا