عمومی

آقای دکتر اجازه ندهید به شما بگویند مهندس!

سلام آقای علی نژاد سلام علی علی نژاد. من این دو بار را به شما تبریک گفته ام که معمولاً به یکی از آنها پاسخ می دهید. ما می دانیم که سرتان شلوغ است و می دانیم که شما هزار و یک قرار ملاقات دارید ، اما حتی رئیس جمهور می خواهد شبانه نیم ساعت بخوابد. – یک ساعت برای خودتان طول می کشد!

نمی دانم در این چند روز اخبار را خوانده اید یا نه؟ هفته آینده انتخابات چندین فدراسیون ورزشی برگزار خواهد شد. چندین فدراسیون مهم مدتهاست اداره می شوند.

در پشت وزارت صحبت های زیادی وجود دارد. کار به جایی رسیده است که دیگران می آیند و مستقیماً از شما نقل قول می کنند! آیا می توانم یکی بگویم؟ به عنوان مثال ، همین دیروز یکی از دوستان تماس گرفت و گفت: “ما در مقر کرونا بودیم. دکتر علی نژاد نیز آنجا بود.”

من گفتم ، “خوب؟” او پاسخ داد ، “ما به دکتر گفتیم ، چرا انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی به پایان نمی رسد؟ دکتر گفت ما کار خود را کردیم.

من شخصاً باور نمی کردم که یک فرد باهوش مثل شما چنین حرفهایی بزند. منظور از روشن بودن تکلیف چیست؟ من حرف های آن دوست عزیز را باور نکردم و اصلاً نمی خواستم ایمان داشته باشم زیرا مدام خودم را چرتکه می انداختم ، سوابق شما را مرور می کردم و لبخند می زدم و می گفتم: “نه بابا ، پزشک معلوم نیست بعید است خیلی ظالم و نابالغ باشد!” آیا معاون وزیر در چندین مکان می تواند چنین حرفی بزند؟ ؟

غیرممکن است دکتر جونا ، غیرممکن است. همین را به هرکسی که از دیروز زنگ زده گفتم. من قول دادم حتی اگر مهندسین کار کنند ، معاون وزیر ورزش ما مهندسی نیست که به مهندس حقوق می دهد! جامعه خبری به معاون وزیر رسیده و می داند وقتی روزنامه نگاران درباره مهندسی صحبت می کنند ، ما درباره چه صحبت می کنیم. ما به شما اعتماد داریم ، دکتر

251 251

دکمه بازگشت به بالا