کی‌روش بی‌دلیل کسی را دعوت نمی‌کند/ با او شانس صعود داریم، با دیگران خیر!

مصاحبه کیانوش رحمتی با ترندونی

کی روش بی دلیل کسی را دعوت نمی کند/ ما با او فرصت صعود داریم نه با دیگران!

پیشکسوت استقلال درباره شرایط تیم ملی فوتبال و حضور کی روش روی نیمکت صحبت کرد.

کیانوش رحمتی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری «ترندونی» درباره تغییر روی نیمکت تیم ملی گفت: فکر می کنم تصمیم خوبی بود و نظر مثبتی در مورد آن دارم. الگوی مربیگری کی روش و سبک بازی تیم ملی چه از نظر فنی و چه مدیریتی می تواند منجر به تشکیل تیمی فداکار، متمرکز و همدل شود.

وی در مورد نقاط قوت خود گفت: احساس مسئولیت تیم هایی که کی روش خلق کرده واقعا بالاست و این در هنر او نمایان است. فکر می کنم در جام جهانی فقط به دنبال نتیجه و بازی های نسبتا خوب هستیم. اولویت ما نتیجه گیری است و نظر من در مورد انتخاب کیروش کاملا مثبت است. با توجه به حاشیه هایی که اسکوچیچ ایجاد کرده است، تکیه بر کی روش به عنوان یک چهره شناخته شده می تواند به اعتبار نیمکت ما در جام جهانی بیافزاید.

هافبک سابق تیم ملی درباره لیست جدید تیم ملی گفت: هر لیست مهمان حاوی سخنان و احادیث از روز اول تا روز آخر است. در زمان اسکوچیچ گاهی اوقات بازیکنانی که شرایط لازم را نداشتند به تیم ملی دعوت می شدند. هر فهرست شامل دو یا سه نفر از این قبیل بود. چیزی حدود 10 یا 15 درصد از فهرست اسکوچیچ. اما کی روش مرد باهوشی است و اعتبار خود را در نظر می گیرد. حتی اگر در جام جهانی تغییراتی لازم باشد، انجام خواهد شد.

او ادامه داد: کی روش 100 درصد مردم را به دلیلی به تیم ملی دعوت می کند. او به هیچکس تعارف نمی کند و قطعا بازیکنانی را ترک می کند که برای او کار نمی کنند.

آیا می توانیم در جام جهانی کار بزرگی انجام دهیم؟ پاسخ رحمتی این بود: با آمدن کی روش، می توانم شانس بسیار کمی برای صعود در نظر بگیرم. وگرنه به غیبت کی روش فرصتی نمی دادم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است اما در کل می توانم بگویم با کی روش شانس کمی برای صعود داریم.

او از وضعیت خود به من گفت: من دیگر در ستاد فولاد کار نمی کنم. من به دنبال استقلال بودم. به مربیگری علاقه دارم و به دنبال فرصتی مناسب برای اثبات خودم هستم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا