عمومیکسب و کار ایرانی برتر

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

صفحه‌ی اول گوگل صفحه ای است که تمام کسب و کار های برای آن ‌می‌جنگند.اگر شما مالک یک کسب و کار هستید فکر نکنید که رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار راحت است. برای رسیدن به صفحه اول گوگل شما باید در مرحله اول یک متخصص سئو حرفه ای را استخدام کنید و سپسس یک دید کلی درباره ی محصولاتی که میفروشید و کلمات کلیدی که می‌خواهید درون آن اول باشید را به متخصص سئو بدهید تا آن کارشناس بتواند استراتژی های خود را پیاده کند.

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. اگر شما مالک یک کسب و کار هستید و آرزو قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله های مربوط به”چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم” را بخوانید.

چه عواملی باعث می‌شود سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟

آیا می‌دانید چه عواملی باعث می‌شود سایت شما در یک کی ورد مشخص در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟در این قسمت می‌خواهیم به لینک های داخلی بپردازیم که باعث می‌شود سایت شما توسط گوگل دیده شود و در صفحه اول قرار بگیرد.آیا می‌دانید لینک داخلی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

لینک های داخلی در واقع لینک های هستند که باعث اتصال داخلی صفحات سایت شما به یکدیگر می شوند و به نوعی آن ها را میتوان بک لینک به حساب آورد اما از نوع داخلیش. نکته ای که باید در بسیار به آن  توجه داشت ، این است که انکر تکست لینک های داخلی باید کلمه کلیدی صفحه مورد نظر باشد.آیا می دانید مهم ترین مزیت لینک های داخلی چیست؟ جالب است بدانید مهم ترین مزیت این نوع از لینک ها این است که کاربران به راحتی می‌توانند در سایت پیمایش کنند.

اگر در حال حاضر مسئول نوشتن یک مقاله سئو شده برای یک سایت هستید و نمی‌دانید چگونه باید از لینک های داخلی استفاده کرد به شما پیشنهاد می دهیم با مراجعه به اسماعیل سحاب این فن را یاد بگیرید و به خوبی از لینک های داخلی در مقاله خود استفاده کنید.

سایت مپ چیست و چه تاثیری بر سایت شما دارد؟

نقشه سایت مدلی از محتوای یک وب سایت است که برای حرکت کاربران و موتورهای جستجو در سایت طراحی شده است. نقشه سایت می تواند یک لیست سلسله مراتبی از صفحات (با پیوندها) باشد که بر اساس موضوع ، یک نمودار سازمانی یا یک سند XML که دستورالعمل هایی را برای ربات های خزنده موتور جستجو ارائه می دهد.

در زمینه موتورهای جستجو ، نقشه سایت که به عنوان فایل sitemap.xml نیز شناخته می شود و به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا همه صفحات سایت را فهرست بندی کنند. در حالی که نقشه سایت تضمین نمی کند که هر صفحه از سایت توسط گوگل خوانده شود. جالب است بدانید نقشه های سایت مخصوصاً برای سایتهایی که از منوهای Adobe Flash یا JavaScript استفاده می کنند که پیوندهای HTML را شامل نمی شوند ، اهمیت دارند. گوگل نقشه های سایت را برای کمک به خزنده های وب برای یافتن صفحات پویا معرفی کرد.

اگر شما در حال حاضر می‌خواهید برای کمک به خزنده گوگل برای سایت مورد نظر سایت مپ بنویسید به شما پیشنهاد می‌دهیم در گام اول یک اطلاعات جامع و کلی درباره سایت مپ و نوع نوشتن آن داشته باشید و سپس شروع به نوشتن کنید .برای به دست آوردن اطلاعات جامعی در این زمینه می‌توانید در سایت اسماعیل سحاب عضو شوید و مقاله های مربوط به سایت مپ را بخوانید.

کلام آخر

برای انتخاب بهترین متخصص سئو و مشاور سئو ،لازم است تا شما اطلاعاتی را در زمینه سئو را کسب کنید و شرکت های معتبر را در این زمینه بررسی کنید. برای داشتن سایت بهینه، پیشنهاد ما استفاده از سایت ismaeilsahab.ir است. با استفاده از این سایت خواهید توانست بهترین سئو کاران را انتخاب کنید تا سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا